8 Reacties

9 maanden geleden

Wij hebben een Google Drive voor ons zoontje waar we (papa, ik) de leukste foto's elke maand uploaden. Voor een fotoboek hoef ik dan alleen nog per maand wat foto's te kiezen. En het scheelt een boel ruimte op mijn persoonlijke opslagruimte😅

9 maanden geleden

Once upon Boeken van super goede kwaliteit. Is een app op telefoon. Elke keer upload ik fotos, per keer , en na een jaar druk ik het boek af! Ideaal

9 maanden geleden

Once upon!!! Zooo fijn🤍

9 maanden geleden

Ik gebruik de app van Pixum! Werkt meeega makkelijk en vind de kwaliteit mooier dan van once upon. Per maand hou ik het bij in de app en bestet het boek gelijk na de verjaardagen van de kinderen

9 maanden geleden

Ik sorteer de foto's al in een mapje. Via albeli app houd ik eens in de zoveel tijd bij om de foto's erin te zetten. Einde van het jaar bestel ik standaard een fotoboek voor onze dochter met mooie korting

9 maanden geleden

Ik heb op mijn computer het albelli programma gedownload en verwerk elke drie maanden of eerder de afgelopen maanden erin. Heb dat nu twee jaar gedaan en heb hele leuke fotoboeken! Ik weet niet of het via de telefoon toegankelijk is.

9 maanden geleden

Ik gebruik de mobiele app van albelli. Altijd per week bijgehouden. Helaas veranderd de app einde van deze maand waardoor alles “verloren” gaat. Dus vanaf mei gooi ik alles er weer in en houd ik het wekelijks bij.

9 maanden geleden

Wij hebben een mapje op de telefoon waar we foto's voor het jaarboek in bewaren. Elke dag kijken we of we leuke foto's hebben gemaakt en die zetten we dan in dat mapje