35 Reacties

茅茅n maand geleden

Hii, wel grappig inderdaad! De Chinese kalender klopte bij mijn eerste (meisje). Nu geeft het 馃挋 aan. Ben benieuwd :)

茅茅n maand geleden

Mijn chinese kalender geeft meisje aan. Ben erg benieuwd 馃┓

茅茅n maand geleden

De Chinese kalender geeft een meisje aan 馃挆

茅茅n maand geleden

Hai, neem je dan de leeftijd als je kindje geboren word? Of zoals je leeftijd nu is??? 馃挅馃挋馃挅馃挋馃挅 duidelijk verschil namelijk hahaha

茅茅n maand geleden

Reactie op rebel

Hai, neem je dan de leeftijd als je kindje geboren word? Of zoals je leeft ...
Volgens mij moet je ook naar je Chinese leeftijd kijken

茅茅n maand geleden

Reactie op rebel

Hai, neem je dan de leeftijd als je kindje geboren word? Of zoals je leeft ...
De leeftijd dat het is verwekt.

茅茅n maand geleden

Ik zou volgends deze theorie een meisje krijgen. Bij mijn zoon klopte hij wel, dus wie weet馃槀

茅茅n maand geleden

Ik ben of eind juli bevrucht, of begin augustus. Ik weet het dus niet precies en aan de hand van deze berekening is juli een jongen en bij augustus een meisje. Hahaha dit is te grappig

茅茅n maand geleden

De Chinese kalender en Ramzi geeft bij mij 馃挋 en ik heb zelf ook het gevoel dat het een jongetje is

茅茅n maand geleden

Chinese kalender zegt meisje en als ik de ramzi theorie goed begrijp op een meisje馃挆

茅茅n maand geleden

Reactie op carmenhop

Volgens mij moet je ook naar je Chinese leeftijd kijken
Ja, klopt! Die is ong 1 jaar op je eigen leeftijd erbij geteld.

茅茅n maand geleden

Reactie op Amin茅

Ik ben of eind juli bevrucht, of begin augustus. Ik weet het dus niet preci ...
Oh wat spannend! Misschien kan je terug rekenen zodra je een termijn echo gehad hebt? Super grappig nu haha

茅茅n maand geleden

Chinese kalender klopte bij mijn eerste kindje niet馃槉

茅茅n maand geleden

Chinese kalender zegt jongetje 馃┑ We hebben al een jongetje en dat klopte de eerste keer wel

茅茅n maand geleden

Chinese kalender: jongen Ramzi: meisje

茅茅n maand geleden

Chinese kalender; 馃挋 Ben erg benieuwd. Zou het stiekem wel erg leuk vinden na 2 meiden. Nog een week wachten op de eerste echo en dan de Ramzi theorie maar eens bekijken.

茅茅n maand geleden

Chinese kalender : 馃┓ Ramzi theorie: 馃┓ Ik hoop stiekem zelf ook een 馃┓. Ik heb al een zoontje 馃グ

茅茅n maand geleden

Volgens de Chinese kalender een 馃┑. Ramzi theorie snap ik niet. Ik zie overal lichte vlekken, iemand enig idee haha? Mijn eigen gevoel zei vanaf het begin 馃┓ en nu twijfel ik heel erg.

茅茅n maand geleden

Mijn Chinese kalender geeft aan 馃┑ De ramzi zegt 馃┓ Ik denk zelf een 馃┓

茅茅n maand geleden

Bij mij zeggen zowel de ramzi als de chinese kalender een jongen. Alleen bij mijn eerste zwangerschap klopte dat niet, dus ik vind het moeilijk te geloven:)