35 Reacties

茅茅n maand geleden

Volgens de chinese kalender een jongen Ramzi theorie kan ik pas vanaf 16 september,misschien, voorspellen en nub is ook nog tbc

15 dagen geleden

De uitslag bij mij: volgens vlokkentest 馃┓ Chinese kalender : 馃┓ 鉁旓笍 Ramzi theorie : 馃┓鉁旓笍 Nub theorie :馃┓鉁旓笍

15 dagen geleden

Hier klopt de Chinese kalender met het geslacht wat we krijgen馃挋 nub en ramzi niet gedaan

14 dagen geleden

Bij mij klopte het niet, volgens de kalender een meisje en het is toch echt een jongetje

5 dagen geleden

Chinese kalender: 馃┓ Ramzi: 馃┓ Nub: 馃┓ Gister de geslachtsecho gehad en we krijgen een meisje 馃┓

5 dagen geleden

Bij mij klopte het ook niet werd gezegd meisje maar word overduidelijk een jongen

5 dagen geleden

Reactie op R.Roode

Bij mij klopte het ook niet werd gezegd meisje maar word overduidelijk een ...
Bij mij hetzelfde! Bij ons wordt het ook een jongen terwijl de Chinese kalender een meisje voorspeelde

5 dagen geleden

Chinese kalender; 馃挋 Ramzi; 馃┓ Nub; 馃挋 Nog een maand... met ruim 17 weken weten we het eindelijk!

5 dagen geleden

Hier klopte de Chinese kalender voor de 2e keer ! 1e x een meisje 馃┓ 2e x een jongen 馃挋

5 dagen geleden

Mijn Chinese kalender zegt ook een meisje馃┓ en wij denken zelf ook een meisje dus ben erg benieuwd

4 dagen geleden

Chinese kalender meisje Ramzi niet gedaan Nub, hoop ik dinsdag te zien 26 okt geslachtsecho

4 dagen geleden

Mijn Chinese kalender zegt een meisje! 馃┓ Bij mijn eerste dochter klopte het dus ik ben benieuwd

3 dagen geleden

Reactie op SAD

Chinese kalender : 馃┓ Ramzi theorie: 馃┓ Ik hoop stiekem zelf ook een 馃┓. I ...
Chinese kalender zei 馃┓ Ramzi theorie ook 馃┓ De nub op 13 weken echo ook 馃┓ En nu hebben we officieel confirmed op de geslachtsecho dat we een meisje krijgen 馃┓

16 uur geleden

Chinese kalender zegt een meisje 馃┓ Nog 187 dagen geduld aub 馃ぃ