3 Reacties

13 dagen geleden

Je kunt jezelf laten inenten als je geen antistoffen hebt. Ik raad het je sterk aan, mijn zusje heeft bij haar laatste zwangerschap waterpokken gekregen. Zij moest vanuit Zeeland periodiek op controle in het ziekenhuis in Rotterdam en mocht ook niet thuis bevallen. Toen zij zelf er ziek van was, was het ook echt gevaarlijk voor haar eigen gezondheid. Uiteindelijk bevallen bij 38 weken van prematuurtje 2kg. Moest 2 weken in het ziekenhuis blijven in de couveuse

13 dagen geleden

Reactie op Huijsmuisje91

Je kunt jezelf laten inenten als je geen antistoffen hebt. Ik raad het je s ...
Ik ben er pas tijdens mijn zwangerschap achter gekomen dat ik geen antistoffen heb tegen de waterpokken. In je zwangerschap geven ze geen inentingen hier tegen, dat kan pas zodra ik bevallen ben. Zodra ik met iemand in aanmerking gekomen ben, kunnen ze pas wat betekenen. Dan krijg ik anti stoffen toegediend. Wat vervelend voor je zusje, hopelijk gaat alles nu goed?

12 dagen geleden

Reactie op VD2024

Ik ben er pas tijdens mijn zwangerschap achter gekomen dat ik geen antistof ...
Uiteindelijk gaat alles nu goed. Bepaalde afwijkingen (geestelijke handicap) kunnen ze op dit moment nog niet 100% uitsluiten, maar alles wat te onderzoeken is heeft een goede uitslag. Ze is nu 3 maandjes.