14 Reacties

één maand geleden

Hoi, ik ben vandaag 15 weken en het enige wat ik zie zijn mijn darmen waardoor ik er 'dik' uitzie. Ik snap je helemaal dat gevoel. Werkt ook niet mee met de klachten want ik zie niks waarom ik het allemaal voel.

één maand geleden

Bij de eerste zag je bij mij tot 25 weken helemaal niks. Nu bij de tweede lijkt het ook alleen of ik een stuk pizza te veel gegeten heb wat ook nog vooral aan het einde van de dag is. Morgen ben ik 15 weken.

één maand geleden

Bij de eerste zag je bij mij niks tot week of 23. Nu 16 weken zwanger en zie je het wel een beetje. Maja na een eerste zwangerschap is alles slap en opgerekt🤣

één maand geleden

Bij mijn eerste kreeg ik pas een klein zichtbaar buikje. Nu bij de tweede kreeg ik al een zichtbare buik bij 10 weken. Verschilt dus heel erg omdat alles al een keer uitgerekt was!

één maand geleden

Ik zie nu dat ik de weken ben vergeten. Bij de eerste kreeg ik pas een klein zichtbaar buikje bij 18/19 weken

één maand geleden

Ik heb een vriendin die 23 weken is en nog steeds geen buikje heeft. Elke zwangerschap is anders 🥰

één maand geleden

Ik ben nu 14+2 en ook nog niet echt een buik, maar een beetje opgezette buik (zoals na het avondeten). Het hangt ook nog ontzettend af van welke broek ik aantrek, spijkerbroek houdt alles in, bij legging iets meer zichtbaar. Hoe snel je iets ziet en hoe hangt af van je bouw, van de breedte van je heupen, hoe lang je bent en sterkte van je buikspieren. Het komt echt nog wel!

één maand geleden

Echt groot verschil tussen een eerste en tweede zwangerschap hoor! Eerste zwangerschap duurde het ruim tot 20/23 weken voor je wat zag en nu begint het een beetje bij 15 weken. Maar ook by far niet zoveel als sommige foto’s die ik zie ;) niks van aantrekken, zegt niks!

één maand geleden

Bij mijn eerste zwangerschap was het ook pas rond 24 weken een duidelijke zwangerschapsbuik. Nu ben ik 16 weken zwanger en ik lijk wel al 25 weken opweg 🥲

één maand geleden

Ik ben morgen 17 weken en mijn buik is vooral darmen en maag die aan de kant worden geduwd.

één maand geleden

Ik ben 14+4 nu en bij mij ook nog bijna niks te zien. Ik voel me vooral opgeblazen😅

één maand geleden

Hier lijkt het alsof ik een grote maaltijd gegeten heb. En in de ochtend is m'n buik weg. Ik voel al wel een bolling als ik op m'n rug ga liggen

25 dagen geleden

Ik zou zweren dat mijn buik in de breedte groeit en niet naar voren. Pff

24 dagen geleden

Ik ben vandaag precies 15 weken en zie echt al duidelijk een verschil. Zo bizar.. wel tweede kindje. Ik had juist vanwege mijn postuur verwacht dat het nog wel even zou duren voor ik verschil zou zien…