14 Reacties
één maand geleden
Bij de eerste zag je bij mij tot 25 weken helemaal niks. Nu bij de tweede lijkt het ook alleen of ik een stuk pizza te veel gegeten heb wat ook nog vooral aan het einde van de dag is. Morgen ben ik 15 weken.
één maand geleden
Ik heb een vriendin die 23 weken is en nog steeds geen buikje heeft. Elke zwangerschap is anders 🥰
één maand geleden
Ik ben nu 14+2 en ook nog niet echt een buik, maar een beetje opgezette buik (zoals na het avondeten). Het hangt ook nog ontzettend af van welke broek ik aantrek, spijkerbroek houdt alles in, bij legging iets meer zichtbaar. Hoe snel je iets ziet en hoe hangt af van je bouw, van de breedte van je heupen, hoe lang je bent en sterkte van je buikspieren. Het komt echt nog wel!
één maand geleden
Echt groot verschil tussen een eerste en tweede zwangerschap hoor! Eerste zwangerschap duurde het ruim tot 20/23 weken voor je wat zag en nu begint het een beetje bij 15 weken. Maar ook by far niet zoveel als sommige foto’s die ik zie ;) niks van aantrekken, zegt niks!
één maand geleden
Hier lijkt het alsof ik een grote maaltijd gegeten heb. En in de ochtend is m'n buik weg. Ik voel al wel een bolling als ik op m'n rug ga liggen