53 Reacties

2 maanden geleden

Ik had dit bij mijn tweede zwangerschap!! Vergat gewoon dat ik zwanger was omdat ik mij heel goed voelde.

2 maanden geleden

Ik voel ook zo goed als niks, vrijwel geen klachten! Is mijn eerste zwangerschap, wat het allemaal extra spannend maakt dat ik niks merk.

2 maanden geleden

Hier ook nul klachten! Bij mijn eerste voelde ik mij direct erg zwanger met alle kwaaltjes 😅 Ik vind het wel fijn!

2 maanden geleden

Ik ben 7 weken zwanger, en had al weinig symptomen maar sinds gister is alles verdwenen. Vorig jaar september heb ik een miskraam gehad en dat begon ook zo. Eerlijk gezegd maar ik me behoorlijk ongerust, ik heb morgen een echo in de ochtend maar voel me helemaal niet zwanger meer. Verschrikkelijk die onzekerheid

2 maanden geleden

Reactie op Silver87

Ik ben 7 weken zwanger, en had al weinig symptomen maar sinds gister is all ...
Blijven hopen op het positieve hoe moeilijk dat ook is. Hopelijk krijg je morgen meer zekerheid’ ❤️

2 maanden geleden

Ja hier ook geen klachten. Ben ook best ongerust maar hoor het wel vaker..

2 maanden geleden

Vorige zwangerschap was ik zooo misselijk vanaf 5 weken. Echt heel veel overgeven. Maar deze keer heb ik helemaal nergens last van… vind het zo spannend. Volgende week donderdag pas de 1e echo ….. 😳 zou het goed zijn?

2 maanden geleden

Nou ik heb dit jaar al 2 erg vroege miskramen gehad. Daar heel veel klachten gehad. Achteraf ligt dit waarschijnlijk aan een te trage schildklier waarvoor ik sinds 2 weken medicijnen krijg! En nu echt met 5+3 totaal geen klachten af en toe gisteren wat krampen gehad en heet, (maar wie heeft dat vandaag niet!)😂🙊

2 maanden geleden

Fijn om te lezen dat er meer mensen zijn. Ik vind het prima zo! Misschien dat het nog gaat komen😏

2 maanden geleden

Reactie op Loesjnsn

Nou ik heb dit jaar al 2 erg vroege miskramen gehad. Daar heel veel klachte ...
Duimen dat het goed blijft gaan

2 maanden geleden

Reactie op Elskevd

Vorige zwangerschap was ik zooo misselijk vanaf 5 weken. Echt heel veel ove ...
Nou ik kan mij herinneren dat ik heel erg moe was en nu niet. Ik kan mij alleen niet herinneren of dat ik dat vanaf het begin had of dat dat later kwam.

2 maanden geleden

Reactie op Nana

Nou ik kan mij herinneren dat ik heel erg moe was en nu niet. Ik kan mij al ...
Ik heb exact het zelfde! Dan wel 5+2... Tweede zwangerschap. Volgensmij was ik de vorige keer veel vermoeider. Wat ergens vreemd is, want ik heb het nu veel 'drukker', zit alleen stil tijdens de middag dutje van de kleine, verder ben je de hele dag in de weer. Voor mijn gevoel was ik toen ook moe. Ik denk ik dat ik 'moe' nu veel anders interpreteer dan voor baby. Eerder was ik moe als ik te langs 's avonds serie kon kijken en smorgens misschien eens om 8.00 op moest. Nu functioneren ik soms prima op 3 à 4 uur slaap. Misschien hebben we een ander vergelijkingspunt dan bij de eerste? Nu minder slaap nodig?

2 maanden geleden

Hier verder inderdaad ook erg weinig klachten, op wat opgeblazen gevoel na. Vorige week af en toe wat duizelig (had ik eerste ook).

2 maanden geleden

Dit is ook mijn tweede zwangerschap en bij de eerste had ik al gauw grotere borsten, misselijkheid en heel moe. Ik voel me nu, net als anderen hier blijkbaar, fantastisch. Ik zou niet denken dat ik zwanger ben behalve dat ik niet ongesteld word. Ik ben nu 5+2 maar ik kan me van de vorige zwangerschap niet herinneren wanneer de klachten precies begonnen.. Alles gaat vast goed 🤞 @silver87: hopelijk is alles goed zo bij de echo!

2 maanden geleden

Reactie op Haroekoe84

Dit is ook mijn tweede zwangerschap en bij de eerste had ik al gauw grotere ...
Helaas net een slechte echo gehad. Ik voelde het al aan m’n lichaam dat het foute boel was. Zo verdrietig!

2 maanden geleden

Reactie op Silver87

Helaas net een slechte echo gehad. Ik voelde het al aan m’n lichaam dat het ...
Ach meis wat naar 😢 sterkte! X

2 maanden geleden

Reactie op WifeyDP_

Ik heb exact het zelfde! Dan wel 5+2... Tweede zwangerschap. Volgensmij was ...
Ja ik zou het echt niet weten. Die vermoeidheid was wel echt anders het overviel je gewoon. Nu helemaal niks. Vandaag 6.1 week

2 maanden geleden

Reactie op Silver87

Helaas net een slechte echo gehad. Ik voelde het al aan m’n lichaam dat het ...
Aah wat verdrietig, sterkte!

2 maanden geleden

Reactie op Silver87

Helaas net een slechte echo gehad. Ik voelde het al aan m’n lichaam dat het ...
Heel veel sterkte✨

2 maanden geleden

Wie heeft er met 7 weken nog steeds geen klachten