53 Reacties

2 maanden geleden

Same!! Nergens last van 😅

2 maanden geleden

5 weken hier, voel me prima☺️

2 maanden geleden

Ik ook nergens last van. Word er heel onrustig van. Zo bang dat het niet groeit 😢

2 maanden geleden

Ik ook niet echt ergens last van! :)

2 maanden geleden

6+2, voel me ook prima! ☺️

2 maanden geleden

6+2 en nog steeds geen klachten. Ik maak me daar wel zorgen om en daardoor word ik misselijk geloof ik 😅

2 maanden geleden

Ik heb ook geen klachten. Bij de 1e ook niet. Destijds maakte het me soms een beetje onzeker van huhhh klopt dit wel😅, maar nu wederom en ik ben er erg blij om. Hopelijk weer net zo een geweldige, fitte zwangerschap als toen met letterlijk alleen een groeiende buik!!!🙏🏽

2 maanden geleden

Gelukkig om te lezen dat er meer mensen nauwelijks klachten hebben. Ik ben zwanger van de eerste en vraag me ook geregeld af of dit "normaal" is. Ik heb wel iets gevoeliger borsten maar dat mag geen naam hebben en ik ben meer opgeblazen. Verder geen misselijkheid of heel erg moe ofzo. 11 september hebben wij onze eerste echo dus nog ff geduld....

2 maanden geleden

Hallo Dames fijn te lezen dat jullie allemaal niet echt klachten ervaren. Ik heb een gezonde jongen van 4 en helaas de laatste keer een miskraam op moeten wekken vanwege een slechte echo met 8 weken. Nu opnieuw zwanger en ook geen klachten. Ik snap de onzekerheid wel, dat heb ik ook een beetje. Over 2 weken de echo❤️. Maar misschien helpt het sommige dames dat ik bij elke zwangerschap bijna geen klachten heb gehad en dat het dus in mijn geval niet uit maakte of dat een goed of slecht teken was. Allemaal een mooie tijd gewenst en veel sterkte voor de gene waarbij het anders loopt of is gelopen.

2 maanden geleden

Wat hebben er veel geen klachten! Ik dacht echt dat het een uitzondering was... Maar goed ik heb mijn eerste echo maandag dus ben benieuwd

2 maanden geleden

Ik ben nu ook +/- 6 weken. Al die tijd nog nauwelijks tot geen klachten gehad. Ik geloof soms ook echt niet dat ik zwanger ben of dat ik het bijna vergeet daardoor.

2 maanden geleden

Reactie op Nana

Wat hebben er veel geen klachten! Ik dacht echt dat het een uitzondering wa ...
Laat je even weten hoe het is gegaan?😍

2 maanden geleden

Reactie op Aminé

Laat je even weten hoe het is gegaan?😍
Ga ik doen!

2 maanden geleden

Enigste wat ik zie is veel witte afscheiding in mijn onderbroek dus niet eens bij het afvegen ofso. Dit herken ik van mijn eerdere zwangerschappen

2 maanden geleden

Reactie op Nana

Enigste wat ik zie is veel witte afscheiding in mijn onderbroek dus niet ee ...
ik heb exact hetzelfde, ik hou toch telkens mn adem in als ik kijk.. maar gelukkig is het witte afscheiding🫢

2 maanden geleden

Reactie op Elskevd

Vorige zwangerschap was ik zooo misselijk vanaf 5 weken. Echt heel veel ove ...
Hoi Elske, hoe is je echo gegaan?

2 maanden geleden

Hier ook helemaal geen klachten. Behalve een wat opgezette buik. 2e zwangerschap en nu 5+2 als het goed is. Pas met 8 weken eerste echo…..

2 maanden geleden

Reactie op Silver87

Ik ben 7 weken zwanger, en had al weinig symptomen maar sinds gister is all ...
Hoe de echo afgelopen?

2 maanden geleden

Reactie op Samnika

Hoe de echo afgelopen?
Je moet even verder lezen, ze vertelde eerder al dat haar echo niet goed was💔

2 maanden geleden

Ik ben sinds gisteren af en aan moe... Dus de klachten kunnen misschien toch beginnen🥱