53 Reacties

2 maanden geleden

Ja ik weet van mijn eerste zwangerschap dat ik echt zooo moe was, misselijk en extreem gevoelige geur had. Alsof ik een hele erge kater had continu. Nu heb ik bijna nergens last van, niet eens moe, heeel soms een vlaagje misselijk en wat bandenpijn maar that’s it 🤷‍♀️ Word er wel onzeker van hoor…

2 maanden geleden

Reactie op MH1122

Ja ik weet van mijn eerste zwangerschap dat ik echt zooo moe was, misselijk ...
Ja ik had bij mijn vorige zwangerschap gelijk vroeg extreem vermoeidheid daarom vond ik het zo gek. Nou ben nu wel benieuwd of de vermoeidheid doorzet.

één maand geleden

Heb vandaag een goede echo gehad en mijn berekening klopt ook helemaal.

één maand geleden

Reactie op Nana

Heb vandaag een goede echo gehad en mijn berekening klopt ook helemaal.
Wat fijn gefeliciteerd! 😍 kon je het hartje ook al zien kloppen?

één maand geleden

Reactie op Aminé

Wat fijn gefeliciteerd! 😍 kon je het hartje ook al zien kloppen?
Ja over 3 weken het termijnecho

één maand geleden

Hoe is het met iedereen hier? Ik lig sinds deze week vanaf 5 uur klaar wakker in bed😵‍💫

één maand geleden

Reactie op Aminé

Hoe is het met iedereen hier? Ik lig sinds deze week vanaf 5 uur klaar wak ...
Hier is sinds een dag of 2 de misselijkheid weer vol aan de gang. Begin me ook nu veel meer vermoeid te voelen..

één maand geleden

Reactie op MH1122

Hier is sinds een dag of 2 de misselijkheid weer vol aan de gang. Begin me ...
Oeh is het erg pittig? Klinkt niet fijn. Hopelijk kan je hier en daar nu ook wat meer je rust pakken. Ik merk dat als ik in de middag even ga liggen ik me al stukken beter voel.

één maand geleden

Reactie op Aminé

Oeh is het erg pittig? Klinkt niet fijn. Hopelijk kan je hier en daar nu oo ...
Het is wel te doen nog hoor! Heb ook een energieke peuter thuis, maar zij gaat a.s dinsdag weer voor het eerst een ochtendje naar de peuterspeelzaal dus dan ga ik zéker even lekker rusten 😅

één maand geleden

Reactie op Aminé

Hoe is het met iedereen hier? Ik lig sinds deze week vanaf 5 uur klaar wak ...
Vandaag een goede echo gehad met kloppend hartje. 🥰 En de misselijkheid komt afgelopen dagen ook wel om de hoek kijken haha. Hoe voel jij je?

één maand geleden

Ik ben vooral erg moe. Nu 6 + 2, mag echt niet klagen tot nu toe qua klachten!

één maand geleden

Ik heb deze hele week al een oorontsteking en je vergeet bijna dat je ook zwanger bent...

één maand geleden

Vandaag 6.0 en echt 0 klachten. Bij mijn eerder zwangerschappen had ik echt last van mijn borsten, maar nu niets 🤷🏼‍♀️ 9 september eerste echo. Spannend, want bij mijn mk had ik ook geen klachten meer en kwam ik er ook achter met een vroege echo