26 Reacties

2 maanden geleden

Hey hoi, ik zie zeker dat de test van 16-8 donkerder is ten opzichte van de vorige 3 testen! 😍 misschien kan je het best je HCG laten prikken dan ben je zeker of je zwanger bent en of het goed stijgt voor jou termijn!

2 maanden geleden

Reactie op Angel2051062

Hey hoi, ik zie zeker dat de test van 16-8 donkerder is ten opzichte van de ...
De huisarts is met vakantie nog en de VK gaat me terug bellen, dan vraag ik het sowieso. maar het verbaasd me dat ze zo licht blijven ná mijn NOD.. hopen op een late innesteling dan maar 😅

2 maanden geleden

Hey! Je laatste test is wel echt een stuk donkerder. Hcg verdubbelt zo om de 2a 3 dagen dus dan is deze oploop heel netjes! Als je een late innesteling hebt gehad dan is t bijv ook niet gek dat je nog geen knalstreep hebt. Ik was ook onzeker over mijn testoploop na 2 maanden ervoor juist testafloop (en vroege mk) gehad te hebben en ik had rond de 4+5 ineens een knaller..ik zou proberen morgen even niet te testen (is lastig deed ik namelijk ook niet 😅) en dan de dag erna weer! 🍀🤞🏻

2 maanden geleden

Helpt overigens ook om steeds even een dag/test er tussen weg te halen, dan zie je namelijk wel heel duidelijke oploop tussen bijv 14 en 16!

2 maanden geleden

Reactie op kipje1988

Hey! Je laatste test is wel echt een stuk donkerder. Hcg verdubbelt zo om d ...
Dank je wel voor je reactie, ik merk dat ik er onbewust zo veel mee bezig blijf. De CB digitaal gaf 1-2 weken aan, en dat zou natuurlijk kunnen kloppen. Het maakt me wel wat zekerder dat die wel positief is, aangezien die wat meer HCG nodig heeft. Ik had gewoon verwacht al een knaller te hebben, volgens eigen berekening ben ik vandaag 4+6 namelijk

2 maanden geleden

Reactie op Rvanwx

Dank je wel voor je reactie, ik merk dat ik er onbewust zo veel mee bezig b ...
Ja snap ik, het is ook mega Spannend en onzeker helaas :( maar zolang er oploop in zit zou ik me niet echt zorgen maken.. soms heeft het even iets meer tijd nodig en ligt echt geheel aan wanneer de innesteling was etc. Bij mij was de innesteling volgensmij pas rond 10/11 dpo (ik had toen een duidelijke temp dip en erge krampen) dus ook niet gek dat ik nog niet gelijk een knaller had en sommige hebben al op 7 dpo een innesteling en dan rond nod een knaller…

2 maanden geleden

Reactie op kipje1988

Ja snap ik, het is ook mega Spannend en onzeker helaas :( maar zolang er op ...
Dank je wel ❤️

2 maanden geleden

Hoi! Hij is echt wel wat duidelijker te zien de onderste! Ik heb je even een vriendschapverzoek gestuurd ik had ook een gehele tijd van die tuur lijntjes

2 maanden geleden

Hier ook… op donderdag 8 augustus heel licht positief getest, maar tot op heden nog steeds geen knal test. Het maakt mij ook super onzeker vooral omdat ik ook nog geen symptomen heb ervaren. Ik zie op jou testen wel echt oploop… misschien een late innesteling?

2 maanden geleden

Reactie op decemberbaby23

Hier ook… op donderdag 8 augustus heel licht positief getest, maar tot op h ...
Same! 5-8 was de eerste positieve test. 12-8 een beetje bloedverlies (hopelijk de innesteling!!) gister een inwendige echo gehad, voor de zekerheid, maar niets te zien. Over 2 weken herhaalecho, verloskunde denkt dat ik nog vroeg ben, +- 4 weken. Ik heb een lange cyclus (gemiddeld 39 dagen) Tot nu toe blijven de streepjes heel licht….. :(.

2 maanden geleden

Reactie op esmee__2024

Same! 5-8 was de eerste positieve test. 12-8 een beetje bloedverlies (hopel ...
Balen he die onzekerheid… lijkt me heel eng ook om bloed te verliezen. Hopelijk heb je over twee weken een goede echo. Hoe zien jou testen er nu uit?

2 maanden geleden

Reactie op decemberbaby23

Balen he die onzekerheid… lijkt me heel eng ook om bloed te verliezen. Hope ...
Ze zijn wel positief maar het streepje blijft heel licht… (testen van de action)

2 maanden geleden

Reactie op esmee__2024

Ze zijn wel positief maar het streepje blijft heel licht… (testen van de ac ...
Oh dat zijn inderdaad wel lichte streepjes.. ik snap je ongerustheid. Die van mij zijn wel een stuk donkerder alleen nog steeds niet even donker als de controle lijn.

2 maanden geleden

Ik zie wel oplopende testen... Ik had pas en ruim een week een knaltest. Zou mij pas druk maken als ze af zouden lopen... Over een paar dagen weer even testen 😊

2 maanden geleden

Hoi rvanwx, Ik zit echt in precies hetzelfde schuitje. Teste voor het eerst positief op 10-08 (ik dacht mijn nod) en bleef heel licht. Wel iets oploop, echt heel licht maar en vandaag net als jij de meest duidelijke. Zo onzeker allemaal echt hele erge stress om gehad. Vooral omdat ik veel te veel ben gaan zoeken online naar bevestiging die er natuurlijk niet is... Maar hou me maar vast aan wat andere hieronder ook zeggen ' Eigenlijk pas zorgen maken als die afloopt.' maar is gewoon moeilijk. Heel veel succes ! Liefs,

2 maanden geleden

Reactie op Onotol

Hoi rvanwx, Ik zit echt in precies hetzelfde schuitje. Teste voor het eers ...
Dank je wel voor je reactie, ik hou inderdaad ook maar in mijn achterhoofd : “geen bloed, is goed” Maar ik blijf er mee bezig inderdaad

2 maanden geleden

Ik vind dit wel een duidelijke oploop hoor! De laatste test is een heel stuk donkerder dan de eerste. 🥰

2 maanden geleden

Ik heb pas na 10dagen na me nod een knaltest gehad. Daarvoor allemaal niet.leken allemaal op de onderste als die van jou.. Heb vertrouwen in je lichaam het komt goed

2 maanden geleden

Ik had ook geen knaltesten rond mijn nod. Als je de testen om de dag bekijkt lopen ze behoorlijk op hoor! Bij mij duurde het ook even voor ze echt goed opliepen ☺️

2 maanden geleden

Heb je nog getest vandaag?