11 Reacties

Hoevaak test je? En gebruik je elke keer dezelfde soort? Ik test sinds 4 dagen en had vandaag pas een “knaller” en het lijntje is nog steeds niet echt even donker. Dit was de mijne vandaag 4+6

2 maanden geleden

Hoi Sara, bij mij was dat niet een goed teken. Bij een vriendin die op hetzelfde moment in hetzelfde schuitje zat was er niks aan de hand en had ze een mooie echo. Zolang er geen bloedverlies is :)

2 maanden geleden

Reactie op 𝙱 𝙾 𝙷 𝙾 𝙼 𝙰 𝙼 𝙰

Hoevaak test je? En gebruik je elke keer dezelfde soort? Ik test sinds 4 da ...
Ik test met dezelfde soort testen. Ik heb dezelfde streepjes als jij, misschien een klein beetje donkerder. Maar bij mijn vorige zwangerschap waren mijn test streepjes even donder als mijn controle streepjes en dat is nu niet het geval. Test elke dag….

Reactie op sara0889

Ik test met dezelfde soort testen. Ik heb dezelfde streepjes als jij, missc ...
Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, ik heb bij mijn vorige zwangerschap pas een knaller gehad rond 8 weken (ik was panisch dus heb echt heeeeel lang door getest) Wat je het beste kan doen (wat mij hielp) is nu een CB digitaal doen met de weken en dan 1 week later weer de een CB digitaal dan kan je zien dat de weken omhoog gaan, dat gaf mij in iedergeval een gerust gevoel

2 maanden geleden

Reactie op 𝙱 𝙾 𝙷 𝙾 𝙼 𝙰 𝙼 𝙰

Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, ik heb bij mijn vorige zwange ...
Dankjewel voor je reactie :) dat ideetje van die cb had ik ook, maar moet nog tot volgende donderdag wachten. Ik maak me al snel zorgen en vind het zo spannend ook al is het de tweede keer.

2 maanden geleden

Reactie op 𝙱 𝙾 𝙷 𝙾 𝙼 𝙰 𝙼 𝙰

Hoevaak test je? En gebruik je elke keer dezelfde soort? Ik test sinds 4 da ...
Die is hartstikke netjes!!

2 maanden geleden

Dit is de mijne vandaag. Zouden deze nog moeten oplopen want ze zijn al een paar dagen hetzelfde als dit

Reactie op sara0889

Dit is de mijne vandaag. Zouden deze nog moeten oplopen want ze zijn al een ...
Omg deze zijn echt super helder, duidelijker worden ze denk ik niet 😅, je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor

2 maanden geleden

Reactie op 𝙱 𝙾 𝙷 𝙾 𝙼 𝙰 𝙼 𝙰

Omg deze zijn echt super helder, duidelijker worden ze denk ik niet 😅, je ...
Ja sorry voor mijn overbezorgdheid 😅 ik heb de testen nog van 3 jaar terug (zowel op foto en in handen) zijn ze donkerder dan deze op dezelfde termijn, bedankt voor de reactie! Ben toch wat meer op mijn gemak nu 😅

2 maanden geleden

Heel eigenlijk, lukt mij zelf ook niet hoor, maar de medische wereld zegt streep is streep. Stoppen met testen en op je echo wachten 🙈. We sponsoren de industrie zo goed haha

Reactie op Suusje796

Heel eigenlijk, lukt mij zelf ook niet hoor, maar de medische wereld zegt s ...
Hahaha idd ik denk dat ik ook maar testen op de markt ga brengen 🤣