13 Reacties

2 maanden geleden

Jep, herkenbaar. Bij vorige zwangerschap ook zo. Nu een jongetje van 11 maanden rondkruipen hier. Ik zou zeggen, geniet ervan😊😅

2 maanden geleden

Ik heb dit precies zo! Ik zou volgens de berekening van de verloskundige 4+6 zijn. Bij mij merk ik alleen dat ik wat meer moe ben en dat mijn eetlust heel erg veranderd. Verder als dat, nergens last van. Verloskundige zei dat dit erg normaal is, sommigen hebben er erg last van, en sommigen niet (of het komt later). ☺️

2 maanden geleden

Heel herkenbaar! Ik mocht vandaag na een ivf terugplaatsing testen en was ervan overtuigd dat het negatief zou zijn, want ik voel helemaal niks. Maar toch positief. Misschien komt het nog?

2 maanden geleden

Heeeel herkenbaar. Dat ben ik van mijn vorige zwangerschap niet gewend. Het maakt mij ook onzeker maar ik probeer er ook van te genieten. De verloskundige gaf aan dat bijv. Misselijkheid ook later kan komen. Of niet:)

2 maanden geleden

Hier ook 4+5 en echt nagenoeg geen klachten. Ik ben vanochtend met vlagen wat misselijk geweest maar niet de misselijkheid die ik had verwacht, wel ook wat moe en net even duizelig. Ik verwacht dus dat de klachten nog komen… Oja, en heel weinig eetlust wat wel heeeel raar is voor mijn doen haha

2 maanden geleden

Ik heb ook helemaal nergens last van wat lage rugpijn alleen voor de rest ook nergens last van

2 maanden geleden

Ik ben vandaag precies 4 weken. Ik voel ook niet zoveel…Soms wat maagzuur? Dat is echt het enige. Het maakt me echt onzeker soms. Bij m’n zoontje was ik echt misselijk en de hele dag huilen. Bij m’n tweede zwangerschap had ik echt ALLES. Van depressief zijn, tot koud hebben, misselijk, moe etc. En nu echt niets…Heb de neiging om iedere dag te testen 🫠

2 maanden geleden

Bij mijn vorige zwangerschap ook geen enkele klachten gehad in het eerste trimester! Geen enkele misselijkheid of wat dan ook en toch echt een vrolijke dochter rondlopen. Kwalen kwamen pas bij 30+ weken door de druk op heupen en bekken. Ook deze zwangerschap geen enkele klachten nog, beetje moe misschien. Probeer er van te genieten, het zegt gelukkig niets! :)

2 maanden geleden

Herkenbaar, met mijn 2 zwangerschappen was ik erg ziek, ziek en misselijk. Nu met deze alleen maar soms licht buikpijn, veel eetlust en vermoeidheid. Ik twijfel soms of ik echt zwanger ben. 4 weken + 6dagen

2 maanden geleden

Hier precies hetzelfde! Ik ben 5+6 vandaag en bijna nergens last van.. Geloof daardoor ook zelf amper dat ik zwanger ben 🥲 dus heel herkenbaar!

2 maanden geleden

Ik zou mij geen zorgen maken. Bij zwangerschap van mij dochter 0 klachten en syptomen gehad tot aan de bevalling. En nu het tegen overgestelde😖

2 maanden geleden

Hier ook weinig tot geen symptomen. Morgen ben ik 5 week volgens mijn eigen berekening. Misschien komt het nog en anders zolang het goed zit en je niet bloed. Moet je er maar blij mee wezen denk ik dan haha