4 Reacties

één maand geleden

Wat vervelend voor je! 🌹 ik heb er geen ervaring mee, maar vaak moet je later terug komen, omdat het vruchtje dat mogelijk gegroeid is en er meer zichtbaar kan zijn. Iemand anders laten kijken kan handig zijn omdat die misschien andere dingen ziet.

één maand geleden

Wat spannend allemaal. 🍀 Bij mij was er vorig jaar bij de eerste echo helaas een 'leeg' vruchtzakje te zien. Toen moest ik ook een week later terugkomen. Bij mij was dat omdat ze met zekerheid willen vaststellen of het wel/niet goed is. Dat mogen ze niet in één afspraak of echo bepalen. Ze willen voorkomen dat ze het per ongeluk fout inschatten. Ik hoop voor het beste. Sterkte met de onzekerheid!

één maand geleden

Reactie op Wondertje0425

Wat vervelend voor je! 🌹 ik heb er geen ervaring mee, maar vaak moet je la ...
En je kunt ze altijd bellen om te vragen waarom je moet terugkomen. Die dagen in onzekerheid zitten omdat je niet weet waarom is niet nodig, zij kunnen jou dat uitleggen 🤗

één maand geleden

Hoi de dokter had gister nog gebeld. Ze gaan kijken of het hcg gaat dalen. Dat zou betekenen dat mijn lichaam het zelf aan het aftoten is. Mocht het hcg aan het stijgen zijn, dan gaan ze uit van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Al dacht ze dat dit niet het geval al zou zijn, aangezien ik verder geen klachten zoals pijn of bloedverlies heb. Ergens hoop ik natuurlijk dat ze toch het embryootje in de baarmoeder zien. Maar ze had ook gezegd dat dat nooit gebeurd, dus waarschijnlijk is het afwachten totdat ik een miskraam krijg.