14 Reacties

2 maanden geleden

Doe ik ook niet! Een test is niet zomaar positief😊

2 maanden geleden

Ik heb het nog nooit gedaan, ik heb net als mijn vorige zwangerschap 1 normale test en daarna een clearblue gedaan.

2 maanden geleden

Hier 2 testen, maar dat kwam omdat ik zag dat de eerste over datum was haha. Voor mij persoonlijk is dat genoeg, positief is positief 🥰

2 maanden geleden

Fijn om te horen. Lastig vertrouwen hebben zo in het begin met risico’s op een miskraam. Maar rustig door :)

2 maanden geleden

Hier ook niet! Wacht rustig de eerste echo af. Denk dat je jezelf ook gek kunt maken daarmee.

2 maanden geleden

Bij mijn vorige wel gedaan en nu niet. 1 normale test en 1 kruidvat weken test welke echt ruk is en alleen maar onzeker maakte. Hier vrijdag een echo gehad in het ziekenhuis met 6 weken en een embryo met kloppend hartje gezien ❤️

2 maanden geleden

Hier ook niet, na mijn vorige miskraam ben ik erg onzeker als ik dat nu ga doen maak ik mijzelf alleen nog maar gekker ik wacht af tot mijn echo en dan zien we het wel!

2 maanden geleden

Hier ook niet. Heb alleen maar 1 keer getest, met zo’n clearblue digitale test. Er stond zwanger op en ik was ook overtijd. Bevestiging genoeg!

2 maanden geleden

1 test is voor mij voldoende, wat er vervolgens gebeurt kan ik toch niets aan veranderen.

2 maanden geleden

Ik heb er geen 1 gedaan, ben heel regelmatig dus vond het niet nodig

2 maanden geleden

Ik heb een test gedaan 2 dagen voor mijn nod en op de dag dat ik ongesteld zou worden een clear blue, voor de rest heb ik geen testen gedaan puur omdat ik mezelf niet gek wil maken. Ik zie het wel bij de echo 🫣

2 maanden geleden

Haha ik had 3 dagen voor NOD al positief getest maar gisteren 4+4 zag ik nog test liggen thuis en deze toch gedaan en een dikke vette streep, was toch wel fijn ja!

2 maanden geleden

Ik heb 1 test gedaan en die was positief.. daarna niet eens gedacht aan meerdere testen. Zwanger is zwanger toch hihi

2 maanden geleden

Ik wist het al snel n de conceptue zeker, ik voelde me gewoon anders. Toen de moeheid en de andere kwalen kwamen en ik overtijd was wist ik het gewoon. manlief vertrouwt me wel maar wilde toch een test zien voor het idee omdanks dat ik zie dat het echt niet nodig was. Het fysieke maakte het voor hem die zelf niet zwanger is ook echter, en toen durfde hij ook pas echt zn teotse blije grijns te grijnzen. Had niet eens gedacht aan meer testen, want ik gebruik de STT methode/natural family planning dus neem dagelijks mijn temperatuur. Het voelt nu gewoon goed en ik zal dit vaker gaan vergeten maar ik kan het er bij bloedverlies oid voor de zekerheid altijd nog even bij pakken de komende paar weken. Ik ben fan van deze methode want je leert je lichaam zo goed kennen dat je er zelfs met irreguliere cyclus etc elke dag feilloos op je lichaam en je gevoel leert vertrouwen en dat is een kracht die ik elke vrouw gun!