18 Reacties

één maand geleden

Hi, Ik droom ook echt heel veel sinds ik zwanger ben. Als ik even wakker word en opnieuw in slaap val vak ik zo verder jn een andere droom. Hoe ver ben je?

één maand geleden

Hier ook veel gekke dromen, muizen die door mn huis lopen en ik die het helemaal geweldig vind (ben super bang voor muizen). Mijn nicht die undercover was in een kartel om mij dood te maken? 😂😂 Soms zijn de dromen echt heel intens en wordt ik helemaal bezweet en gedesoriënteerd wakker 🥲

één maand geleden

Reactie op Laar01

Hier ook veel gekke dromen, muizen die door mn huis lopen en ik die het hel ...
Same!!! Helemaal nat en bezweet. 🤣🤣🤣

één maand geleden

Reactie op Renskebos23

Hi, Ik droom ook echt heel veel sinds ik zwanger ben. Als ik even wakker w ...
Ik ben nu 5+2! Weet het sinds 18 augustus dat ik zwanger ben 🥰

één maand geleden

Reactie op Rosa ✨

Ik ben nu 5+2! Weet het sinds 18 augustus dat ik zwanger ben 🥰
Nou wat grappig we zijn even ver ik ben 5.3. Verder voel ik me nog prima, dus werd ook beetje onzeker. Maar die dromen, ben benieuwd naar vannacht 🤣

één maand geleden

Reactie op Renskebos23

Nou wat grappig we zijn even ver ik ben 5.3. Verder voel ik me nog prima, ...
Ja echt hoor, wat je zei ook van als ik in slaap val val ik zo weer in een nieuwe droom. Moet zeggen ik droomde al best veel, maar deze dromen gaan wel echt een stukje verder 🤣

één maand geleden

Ik droomde vannacht dat ik met me ouders en een broer en zus die ik niet eens heb was verhuist naar een huis wat bezeten was.. uit eindelijk belde ik me moeder dat we er weg moesten maar kreeg dus een één of andere ghost aan de telefoon dat we nergens heen gingen.. dit liep slecht af. Uiteindelijk was ik me wimpers krullen bij een zaak verder op. Ik werd wakker en was toch wel een beetje bang of het nou wel of niet spookte thuis 😂

één maand geleden

Ik heb laatst dus gedroomd dat ik tweeling dochtertjes had met mijn vriend en een paar dagen ervoor droomde ik dat zwanger was van een meisje. Dus ik ben benieuwd of dat zo zal zijn. Want in het verleden had ik wel is dromen met betekenis. Daardoor denk ik als alles goed gaat dat het een meisje zal zijn maar hij is er van overtuigd dat het een jongen is. Ik ben zo benieuwd

één maand geleden

Ik heb al 100 levens geleefd in mijn dromen, was voor mij een van de eerste symptomen. Zo heb ik gedroomd dat ik een baard en snor had, maar die kon je alleen zien in het zonlicht(???). De gekste dingen komen voorbij

één maand geleden

Heel gek. Ik heb ook sinds ik weet dat ik zwanger ben gekke dromen! Vannacht gedroomd dat ik met 3 collega's onder werktijd verschillende parcours moesten afleggen, waarvan een was omstebeurt in een grote vrachtwagen slingeren om pionnen. 🤣 Heb nog gekkere dromen gehad maar die weet ik niet meer haha. Meestal in de loop van de dag ben ik de dromen wel kwijt.

één maand geleden

Ik droom de laatste dagen de hele tijd over een tweeling en echo's. Ben benieuwd of dit een voorspelling is of de spanning.

één maand geleden

Ik droomde dat ik stiekem een glas wijn dronk 😅

één maand geleden

Ik droomde vanacht dat ik bij de echo te horen kreeg dat mijn kindje niet goed groeit. Toen ik wakker werd voelde ik me wat verdrietig, maar niet voor lang!

één maand geleden

Ik droomde dat onze baby nog niet volgroeid was maar dat ik mijn baby maar even op mijn borst had gelegd 😩🥹

één maand geleden

Reactie op littlething

Ik heb al 100 levens geleefd in mijn dromen, was voor mij een van de eerste ...
Please do share! :D

één maand geleden

Oh ik word knetter van de nachtmerries. Echt bijna elke nacht raak, iedereen die ik lief vind is inmiddels al meermaals vermoord, aangereden, vermist. Zelfs de kat is de sjaak. Hoorde een verhaal over een oudere dame uit de buurt die is verkracht echt heel gruwelijk, in haar eigen huis, nou sinds toen is het helemaal losgeslagen. Hoop dat dit binnenkort wel verdwijnt eigenlijk want vind er niks aan🙈

één maand geleden

Ik heb vroeger van die eng accurate dejavu dromen gehad die dan dus waar bleken te zijn (overleden zieke naasten ed en vakantie plekken waar ik door een droom de weg wist zonder ooit eerdotr zijn geweest of woord voor woord wist wat iemand ging zeggen.. Laatst iets met stroom en kleine kortsluiting met vonken en knetters gedroomd en het was met mn ouders erin en heel eng, nou heb ze moi gebeld middden in se nacht (geen gehoor, bleek gelukkig alles ok de dag erna) maar mennn ik was bang! Verder afh val hoe warm ik het heb meer of minder nachtmerries maaar sowieso echt minstens vier verschillende dromen per nacht tussen alle pause-pipi's door xD.

één maand geleden

Oh drama vannacht. Om 3uur werd ik in paniek wakker want er was een inbreker die mijn hand eraf wilde hakken🙈 toen ik weer sliep droomde ik dat ik mijn kids was vergeten op te halen op school, mijn bonusmoeder liep ineens de bieb in en zij zou ze halen maar ik had afgezegd en was t vergeten. Heb ze dik een uur te laat opgehaald en ze waren helemaal koud en overstuur en er was geen internet en telefonie dus ze konden me niet bellen. Huilend wakker om half vijf natuurlijk. Nu maar beneden en voel me mega schuldig. Serieus joh, die hormonen🫠