19 Reacties

4 dagen geleden

Wat zag je zelf op de echo? Zag je het vruchtje zitten of ook zo’n grijze vlak?

4 dagen geleden

Reactie op Itsaishalapre

Wat zag je zelf op de echo? Zag je het vruchtje zitten of ook zo’n grijze v ...
Ik weet niet wat ik zag. Soms leek het beeld wel wat beter en leek ik iets te zien dat op een embryo leek, maar ik vond het toch erg vaag allemaal.

4 dagen geleden

Ik had met 11 weten ook een best vage echo. Je zag wel wat maar niet echt een “baby”.

4 dagen geleden

Reactie op Cant Wait

Ik weet niet wat ik zag. Soms leek het beeld wel wat beter en leek ik iets ...
Wat gek! Durfde je het aan te geven? Deze echo was bij mij 10 weken. Scheelt wel een week. Als je er toch onzeker over bent, zal ik gewoon opnieuw bellen en vragen of ze nog een keer willen kijken

4 dagen geleden

Reactie op Rosa ✨

Ik had met 11 weten ook een best vage echo. Je zag wel wat maar niet echt e ...
Ahww wat schattig. Je ziet wel echt een embryo. Met mijn eerste zwangerschap had ik hele duidelijke echofoto's, maar deze zwangerschap vind ik het maar vaag.

4 dagen geleden

Reactie op Itsaishalapre

Wat gek! Durfde je het aan te geven? Deze echo was bij mij 10 weken. Scheel ...
Dit soort foto's had ik bij mijn eerste zwangerschap ook. Ik heb wel 2x dezelfde VK gehad. Ik twijfel eerlijk gezegd ook aan haar. Met de eerste echte met 6.5 week heeft ze er 15 min over gedaan om de baby überhaupt te vinden.

4 dagen geleden

Eerste echo bedoelde ik.

4 dagen geleden

Reactie op Cant Wait

Dit soort foto's had ik bij mijn eerste zwangerschap ook. Ik heb wel 2x dez ...
Echt heeeel gek.. Dit hoor je inderdaad echt wel te zien. Of je bent minder ver… Ik zou echt even bellen, want I don’t know 🥺

4 dagen geleden

Ik heb over 2 weken de termijnecho gepland staan. Als het dan nog steeds zo vaag is dan trek ik aan de bel. Ik was gewoon benieuwd of andere dit ook hebben gehad.

4 dagen geleden

Ik ben inmiddels bijna 16 weken en heb nog geen enkele mooie echo gehad. Kleine ligt er gewoon niet goed voor steeds. Inmiddels wel voetjes en handen kunnen zien, maar die mooie echo's van de zijkant nog niet ervaren deze keer. Eigenwijze baby denk ik dan maar. Het hartje is goed en de 13 weken echo ook voor zover ze dingen konden zien. Hoeft dus niet per se wat te betekenen

4 dagen geleden

Is de echo inwendig of uitwendig gemaakt?

4 dagen geleden

Reactie op Lynn23

Is de echo inwendig of uitwendig gemaakt?
Ik denk dat dit idd uitmaakt. Ik heb 3x inwendig gehad en mijn echo's zijn top

4 dagen geleden

Reactie op Lindaa100

Ik denk dat dit idd uitmaakt. Ik heb 3x inwendig gehad en mijn echo's zijn ...
Ja, ik denk ook dat dit veel uitmaakt voor het beeld. Bij mij gingen ze pas na 10 weken een uitwendige echo maken.

3 dagen geleden

Reactie op Lynn23

Is de echo inwendig of uitwendig gemaakt?
Uitwendig

3 dagen geleden

Reactie op Cant Wait

Uitwendig
Dat kan het slechte beeld verklaren. Tot week 10 kan het lastig zijn om uitwendig de baby goed in beeld te krijgen, omdat het embryo zo klein is. Ik snap eigenlijk niet dat ze het niet inwendig doen. Zie ook dit artikel: https://www.24baby.nl/zwanger/echo/inwendige-echo/

3 dagen geleden

Vind ook apart dat je het niet ziet uitwendig, bij mij was het ook uitwendig, zou toch voor de zekerheid even bellen

3 dagen geleden

Nou dames, Het zat mijn man en mij zo dwars dat we gisteravond last minute een afspraak voor een pretecho konden krijgen voor vandaag. Net terug en wij hebben zulke prachtige foto's en filmpjes gekregen van de baby. Veel duidelijker en we zagen zelfs bewegingen met de benen en armpjes. Super blij dat we dit vandaag hebben gedaan. En vooral opgelucht!

3 dagen geleden

Reactie op Cant Wait

Nou dames, Het zat mijn man en mij zo dwars dat we gisteravond last minute ...
Wat fijn! 🥰 Nu kunnen jullie gaan genieten!
Verloskundigen zeggen echt niet dat alles goed is als dit niet het geval is.