4 Reacties

2 maanden geleden

Vooral niet te druk om maken en nu vergeet je het vast de volgende keer niet meer! Genoeg mensen die hun hele zwangerschap niet weten dat ze zwanger zijn en daar komen gewoon gezonde kinderen uit. Kans is zeer klein dat er een verkeerd bacterie of parasiet in zit, maar je wil het risico gewoon liever niet lopen. Komt vast helemaal goed!

2 maanden geleden

Warm gerookte zalm kan geen kwaad! Is super goed voor je. Maar koud gerookte zalm is idd niet zo goed, maar ik zou me er niet te druk om maken. Die stress is misschien nog wel slechter. Je kan het niet meer terugdraaien, vertrouw erop dat het goed komt.❤️

2 maanden geleden

Ja hoop het.

2 maanden geleden

Niet druk om maken. Niet goed verhitte vis KAN listeria bacteriën bevatten. Daar zou je normaal ook ziek van worden. Ik weet niet hoe vaak je gerookte zalm eet, maar waarschijnlijk heb je nog nooit deze bacterie gehad. In geval van zwangerschap is het alleen verstandig om geen risico te nemen, dus alleen goed verhitte vis te eten. Volgende keer denk je er wel aan en neem je het niet😊 Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap af en toe garnalen gegeten. Ik had niet bedacht dat dat niet mocht. Vorig jaar bevallen van een heel gezond meisje:)