6 Reacties

één maand geleden

Bel je verloskundige die kan je denk ik het beste helpen😅

één maand geleden

Ik zou ook contact opnemen met je verloskundige. Hopelijk is alles oke🫶🏻

één maand geleden

Ik zou ook zeggen de verloskundige bellen, echt je gevoel volgen. Ik had vanaf 6 weken ineens bruine afscheiding, bijna twee weken lang. Ik had gewoon alle symptomen maar vond het niet fijn. Afgelopen zondagnacht leek het wat meer op bloed en maandagmiddag verloor ik best wel een groot stukje. Mijn man en ik dachten echt dit is het dan. We hebben de verloskundige gebeld en mochten direct vervroegd voor de eerste echo komen. En goddank ziet alles er goed uit en klopt het hartje! Ongeveer een dag later is de bruine afscheiding ook gestopt. De verloskundige en echoscopiste legden uit dat het vaker voor komt en dat je altijd moet letten op helderrood qua kleur en erge buikpijn. Ik ben gerustgesteld en ben blij dat ik ze gebeld heb!

één maand geleden

Reactie op jare22

Ik zou ook zeggen de verloskundige bellen, echt je gevoel volgen. Ik had va ...
Gelukkig was alles oké! Ik heb aanstaande dinsdag een afspraak voor een nieuwe echo, en ik merk dat ik me toch wel zorgen maak nu... ik ga zo toch maar even bellen

één maand geleden

Bedankt voor jullie advies! Ik ga gelijk bellen, hopelijk is alles oké. Ik hou jullie op de hoogte

één maand geleden

Goed nieuws! Er was gelukkig niks geks te zien op de echo, en het hartje klopt goed😊