17 Reacties

één maand geleden

Wij weten het geslacht nog niet duurt nog wel even.. maar wij denken beide een meisje omdat we al gelijk een meisjes naar hadden samen en een jongens naam komen we nog niet echt uit haha

één maand geleden

Nog niet, ik heb mijn afspraak pas. over 3 weken voor de geslachtsbepaling.. spannend!!

één maand geleden

Goedemorgen, Nee weet het geslacht nog niet maar heb sterk vermoeden en hoop dat het een jongetje is. Ik heb een dochter en ben van haar de eerste 12 weken zo ziek geweest en allerlei kwaaltjes en nu heb ik alleen echt dat m’n borsten zoveel pijn doen maar verder helemaal niks. Geen misselijkheid geen vermoeidheid helemaal niks. Ben nu bijna 10 weken.

één maand geleden

Gaan jullie een vroegtijdige geslachtsbepaling doen? Of wachten jullie tot de 20 weken

één maand geleden

Reactie op aytje04

Gaan jullie een vroegtijdige geslachtsbepaling doen? Of wachten jullie tot ...
Ja ik wel, heb bij m’n dochter gewacht maar dat ga ik nu echt niet meer zo lang volhouden 😅😝

één maand geleden

Reactie op Britt Noël

Ja ik wel, heb bij m’n dochter gewacht maar dat ga ik nu echt niet meer zo ...
Hahahaha, ik wil het zelf bij 15/16 weken doen. Wanneer wil jij het doen?

één maand geleden

Wij hebben al een geslachtsbepalingsecho gepland als ik 14,5 week ben 🤭🤭 veel te nieuwsgierig!

één maand geleden

Wij hebben over ongeveer 3 weken een geslachtsbepalende echo 😊 Vorige 2x hebben we gewacht tot de 20 weken echo, maar voor onze oudste van bijna 4 vinden we het leuk als hij erbij kan zijn als we het horen😊

één maand geleden

Wij hebben besloten om het niet te willen weten tot aan de geboorte, hopelijk hou ik dat vol. Lijkt mij zo bijzonder 🌸

één maand geleden

Reactie op millietim

Wij hebben al een geslachtsbepalingsecho gepland als ik 14,5 week ben 🤭🤭 ...
wij ook haha! en dan 4 dagen later de gender reveal echt spannend…

één maand geleden

Ik krijg een jongetje. Heb het gehoord bij mijn 13 weken echo. Mag ook helemaal niet hoor, omdat het een medische echo is. Maar ik heb geluk gehad ermee. Hij liet ook weten dat het overduidelijk is. Je ziet het idd ook duidelijk. Ik had bij de vorige zwangerschap ook een jongen. Ik merk dat beide zwangerschappen hetzelfde zijn. Lichte misselijkheid en maagzuur. Maar ik dacht niet van ohhh ik krijg een jongen omdat ik zo een zwangerschap heb.

één maand geleden

Reactie op anoniemmm712

wij ook haha! en dan 4 dagen later de gender reveal echt spannend…
Super leuk! 😊 Hoe ver ben je nu? Hier nog 2,5 week tot die echo 🤩

één maand geleden

Reactie op marou2

Ik krijg een jongetje. Heb het gehoord bij mijn 13 weken echo. Mag ook hele ...
Wat leuk! 🩵 Dan heb je echt geluk gehad dat diegene het deelde inderdaad! 😊

één maand geleden

Wij hebben over precies 4 weken de geslachtsbepaling.. ben zeer benieuwd, ik denk zelf een jongen en een meisje, partner denkt 2 jongens 😅

één maand geleden

Ik ga het weten met de uitslag van de nip test. Ik verwacht de resultaten volgende week. (België)

één maand geleden

Wij laten het een verrassing tot de geboorte, bij de eerste ook gedaan. Zo bijzonder om er bij de geboorte achter te komen🥰

één maand geleden

Reactie op tiny25

Wij hebben over precies 4 weken de geslachtsbepaling.. ben zeer benieuwd, i ...
Oh wauw ben je zwanger van een tweeling? Wat bijzonder!