Hi dames,
Hoe maken jullie straks bekend wat het geslacht zal zijn?
Bij de 1e hebben we er een hele happening van gemaakt samen met familie. Wisten het geslacht toen ook nog niet en hebben het bekend gemaakt door middel van een brandblusser af te steken.
Nu zwanger van de 2e en twijfel of ik het weer zo groots wil doen of gewoon lekker basic.
Denk dat we het sws nu wel willen weten met zn 2 tijdens een echo en dan daarna (groots of klein) bekend maken.
Wat gaan jullie doen?😊
We wisten het rond mijn verjaardag dus ipv dat we taart hadden hadden we cupcakes laten maken met een roze binnenkant.
Weet nog niet wat we dit jaar gaan doen.
Mijn ouders ga ik het vertellen met cupcakes met kleur aan de binnenkant. Ik weet nog niet of we het voor de rest al gaan verklappen. Ik vind cliché kleertjes en speelgoed die afgestemd zijn op bepaald geslacht niet fijn.
Ik ga met de vader van mijn kindje cupcakes doen, lekker met z’n tweeën en daarna ga ik cupcakes aan m’n vriendinnen geven en met hun mijn gender reveal doen
Ik vind zo'n genderreveal zo overrated😅 Alles moet tegenwoordig over de top met babyshower en kraamfeest en weet ik het allemaal😋 ik denk dat ik het gwn ga vertellen en ik wil zelfs de naam al bekend maken voor het geboren is😁