23 Reacties

17 dagen geleden

Super leuk 🥰 Ik wacht tot 16 weken Wat denk je dat je hebt 😍??

17 dagen geleden

Ik heb de geslachtsbepaling over 2 weken dan ben ik 15+4 volgens de verloskundige de perfecte tijd

17 dagen geleden

Reactie op Leonie2261985

Ik heb de geslachtsbepaling over 2 weken dan ben ik 15+4 volgens de verlosk ...
Wat leuk, ik moet nog 2 weken geduld hebben

17 dagen geleden

Reactie op Nancy997

Super leuk 🥰 Ik wacht tot 16 weken Wat denk je dat je hebt 😍??
Ik zeg al vanaf begin een jongen. En m’n partner n meisje

17 dagen geleden

Wij hebben het gister met 13 weken al gehoord :)

17 dagen geleden

Reactie op naathalliee

Wij hebben het gister met 13 weken al gehoord :)
Wat leuk! Wat word het? Of wil je het niet delen

17 dagen geleden

Wij hebben gister met 14+2 een geslachtsbepaling laten doen, een meisje! Bij mijn vorige zwangerschap ook met 14+2 toevallig en dat was een jongetje en klopte!

16 dagen geleden

Hi ik ben precies even ver als jou! Ben bezig om een pret echo in te plannen. Helaas erg druk overal en met de agenda’s van familie. Een jongen kan niet zo snel ineena toch een meisje zijn maar andersom kan het geslachtsdeel wel nog niet goed ontwikkeld zijn. Bij mijn moeders jongste kreeg ze op haar laatste echo te horen dat ze toch een jongen kreeg

16 dagen geleden

Reactie op Naomiii200003

Wat leuk! Wat word het? Of wil je het niet delen
Een zoontje!

16 dagen geleden

Wat leuk! Wij hebben dinsdag ook de geslachtsbepaling van ons kindje met 14+5. Met de eerste was het volgens mij met precies 14 weken en toen was het juist.

16 dagen geleden

Wat grappig! Ik ben woensdag precies 15weken en heb dan de pretecho. We zijn vrijwel even ver en ook vrijwel tegelijk de pret echo. Ik heb zelf ook echt gedachtes dat ik denk van oeh wat nou klopt het toch niet… Ik denk gewoon bij mezelf, fijn om het nu te weten. En ik hou in mijn achterhoofd dat ik over 5 weken (bij de 20w echo) een soort bevestiging heb. Maar ik sta er super positief in! Let me know wat jullie te horen krijgen dinsdag, super leuk 🩷💙

13 dagen geleden

Wij hebben de pretecho vandaag, vind zo spannend 😬 Natuurlijk kan het nog veel te vroeg zijn maar de baby alleen al weer kunnen zien is bijzonder 🥰 ik ben vandaag 14+3

12 dagen geleden

Ik heb de geslachtsecho morgen met 13+2 💓

12 dagen geleden

Bij 13+1 een pretecho laten doen. Een meisje 💕. Bij de eerste ook laten doen zo vroeg en dat klopte. Ze controleren het wel echt heel goed en moet vanuit 3 perspectieven duidelijk zijn. Bij ook maar enkele twijfel is het risico dat je later gewoon een keer terug moet komen.

12 dagen geleden

Aanstaande zondag mogen we lekker kijken ben dan 15+2

12 dagen geleden

10:45 de pretecho gehad 🥰 zo bijzonder! Wij verwachten een jongen 🩵

12 dagen geleden

Wij hebben hem aankomende maandag❤️ ik ben dan 14+6 .. ben zoo benieuwd. Heeft iemand al een idee wat ze krijgen?
Hé hé ik heb een vraagje zijn er dames die zwanger zijn of waren van een tweeling en die weten of je een vroege geslachtsbepaling kan doen met 13 weken

9 dagen geleden

Heeft iemand zo vroeg de geslachtsbepaling in het ziekenhuis gehad? Heb morgen een echo en ben zo benieuwd

9 dagen geleden

Ik heb volgende week maandag de 16 weken echo. Ben dan 15 + 3 dagen. Ik hoop dat we er dan achter komen wat wij krijgen😊🫣