15 Reacties

3 dagen geleden

Ik heb bij de eerste een geslachtsbepaling echo gehad bij 13+2. Het was duidelijk te zien dat het een jongentje was. Bij ons klopte het dus wel en zonder twijfel.

3 dagen geleden

Ik was bij de eerste geslachtbepaling echo 13+4 en daar kwam meisje uit. Nu heb ik de week daarna en deze week weer een echo gehad met 15+4 en het klopt nog steeds.

3 dagen geleden

Wij gaan het ook met 14+2 doen, erg spannend. De vorige keer hebben we het iets later gedaan en toen zat het goed dus laten we hopen dat het nu ook goed zit😄

3 dagen geleden

Reactie op Patriciaph

Wij gaan het ook met 14+2 doen, erg spannend. De vorige keer hebben we het ...
Oh wat leuk, ik heb m dus precies over een week, vind het zo spannend. Het wordt m’n derde kindje en m’n eerste twee zijn dametjes. Dus extra spannend. Maar alles is super welkom! Ik heb t de vorige keer ook met 15 weken gedaan volgens mij..succes!!!

3 dagen geleden

Reactie op PLvM

Ik was bij de eerste geslachtbepaling echo 13+4 en daar kwam meisje uit. Nu ...
Dit stelt gerust hihi

3 dagen geleden

Reactie op Elineexx

Ik heb bij de eerste een geslachtsbepaling echo gehad bij 13+2. Het was dui ...
Dit stelt ook gerust dankjewel !

3 dagen geleden

Vorige zwangerschap met 14+1 gedaan en klopte gewoon! Nu weer met 14+1 gedaan haha, ga ervan uit dat t klopt!

3 dagen geleden

Reactie op millietim

Vorige zwangerschap met 14+1 gedaan en klopte gewoon! Nu weer met 14+1 geda ...
Idem met 14+2, en eerste klopte.

één dag geleden

Ik ben vandaag 15+3 dagen en hoop vanmiddag te horen wat het geslacht is🫣

één dag geleden

Ik had zelf met 14+1 de 13 weken echo. Wij vroegen toen of ze het geslacht kon zien. Ze vertelde ons dat ze t dacht te weten, voor 70% zeker. Wij hebben toen besloten dat we t niet wilde horen. Ze vertelde ons dat tussen de 15 en 16 weken het echt goed te zien is en betrouwbaar is. Uiteindelijk met 15+3 een geslachtsecho gedaan

één dag geleden

Reactie op Lisa stienezen-Hermans

Ik ben vandaag 15+3 dagen en hoop vanmiddag te horen wat het geslacht is🫣
Oeeeh zo spannend!!

één dag geleden

Reactie op Doetjes

Ik had zelf met 14+1 de 13 weken echo. Wij vroegen toen of ze het geslacht ...
Wel fijn dat ze eerlijk is!

één dag geleden

Reactie op millietim

Vorige zwangerschap met 14+1 gedaan en klopte gewoon! Nu weer met 14+1 geda ...
Ik heb hem woensdag met 14+1. Er werd mij verzekerd dat dit toch wel 90-95% garantie geeft, dus het zal wel goed komen!

één dag geleden

Wij hebben de echo woensdag met 15+6, vind ik wel prettig want dan weet je het gewoon zeker!😅