14 Reacties

25 dagen geleden

Ik zelf niet maar vrienden van ons bleken met 30 weken toch een meisje te krijgen i.p.v. een jongentje🙈

25 dagen geleden

Reactie op Stefanie3110

Ik zelf niet maar vrienden van ons bleken met 30 weken toch een meisje te k ...
Oh echt! Het kan dus echt...

25 dagen geleden

Wij! Bij onze eerste hahaha. Wij hebben ook met 15 weken toen een meisje gehad en met 20 weken hoorden we een jongen. Nu was het ook echt een uitzonderlijk geval dus zo vaak kom je het niet tegen. Ben nu zwanger van de tweede en heb een gepland staan op 16 weken maar blijf toch in m’n achterhoofd houden dat het kan veranderen

25 dagen geleden

Reactie op leuksteayse

Wij! Bij onze eerste hahaha. Wij hebben ook met 15 weken toen een meisje g ...
Wat bijzonder. Mijn echo was heel moeilijk te zien en daarna zei ze het is een meisje!! Met alle fotos erop en eraan. Daarna dacht ik ben ik nu zo blij blijkt het over paar weken anders te zijn.... Haha

25 dagen geleden

Bij mijn eerste werd bij de 13 weken echo gezegd dat het een jongetje was. Bleek bij 15 weken echt een meisje. 🤣🥰

25 dagen geleden

Reactie op Nana

Wat bijzonder. Mijn echo was heel moeilijk te zien en daarna zei ze het is ...
Jaaa ik snap dat het raar is hoor en even schakelen, dat had ik ook. Maar aan ander kant bekijk het aan een positieve kant, liever alsnog er “vroeg” bij dan tijdens de geboorte er achter komen ofzo hahaha zulke heb je ook tussen!

25 dagen geleden

Reactie op esmee_23

Bij mijn eerste werd bij de 13 weken echo gezegd dat het een jongetje was. ...
🤭🥰

25 dagen geleden

Ik ken mensen die dachten een meisje te krijgen en bij de geboorte was het toch een jongetje... 😅

25 dagen geleden

Mijn kleinste zusje was een jongen, bij iedere echo. Tot bij de geboorte bleek dat het toch echt wel een meisje was 🤣

25 dagen geleden

Kennis van mij ook, dachten een jonge te krijgen bleek een meisje met de 20 weken echo

25 dagen geleden

Oké ik ben even benieuwd, hebben jullie dan eerder wel een piemeltje gezien op de echo en daarna was het opeens weg? Of hoe zag het eruit? Ik dacht dat dit alleen gebeurde van meisje naar jongen, maar niet van jongen naar meisje haha. Gekke vraag misschien 😇

25 dagen geleden

Ik hoef niet te weten wat het geslacht is. Kijken hoe lang ik dat volhoud😅

25 dagen geleden

Reactie op Bianca Mathilde

Oké ik ben even benieuwd, hebben jullie dan eerder wel een piemeltje gezien ...
Mijn verloskundige zei dat ze het nooit 100% kunnen zeggen, en dat het een echo blijft.

23 dagen geleden

Reactie op Nana

Oh echt! Het kan dus echt...
Ja hoor, vergissen js menselijk🙈