14 Reacties
25 dagen geleden
Ik zelf niet maar vrienden van ons bleken met 30 weken toch een meisje te krijgen i.p.v. een jongentje🙈
25 dagen geleden
Wij! Bij onze eerste hahaha.
Wij hebben ook met 15 weken toen een meisje gehad en met 20 weken hoorden we een jongen. Nu was het ook echt een uitzonderlijk geval dus zo vaak kom je het niet tegen.
Ben nu zwanger van de tweede en heb een gepland staan op 16 weken maar blijf toch in m’n achterhoofd houden dat het kan veranderen
25 dagen geleden
Reactie op leuksteayse
Wij! Bij onze eerste hahaha.
Wij hebben ook met 15 weken toen een meisje g ...
Wat bijzonder. Mijn echo was heel moeilijk te zien en daarna zei ze het is een meisje!! Met alle fotos erop en eraan. Daarna dacht ik ben ik nu zo blij blijkt het over paar weken anders te zijn.... Haha
25 dagen geleden
Reactie op Nana
Wat bijzonder. Mijn echo was heel moeilijk te zien en daarna zei ze het is ...
Jaaa ik snap dat het raar is hoor en even schakelen, dat had ik ook. Maar aan ander kant bekijk het aan een positieve kant, liever alsnog er “vroeg” bij dan tijdens de geboorte er achter komen ofzo hahaha zulke heb je ook tussen!
25 dagen geleden
Kennis van mij ook, dachten een jonge te krijgen bleek een meisje met de 20 weken echo
25 dagen geleden
Oké ik ben even benieuwd, hebben jullie dan eerder wel een piemeltje gezien op de echo en daarna was het opeens weg? Of hoe zag het eruit? Ik dacht dat dit alleen gebeurde van meisje naar jongen, maar niet van jongen naar meisje haha.
Gekke vraag misschien 😇
25 dagen geleden
Reactie op Bianca Mathilde
Oké ik ben even benieuwd, hebben jullie dan eerder wel een piemeltje gezien ...
Mijn verloskundige zei dat ze het nooit 100% kunnen zeggen, en dat het een echo blijft.
23 dagen geleden
Reactie op Nana
Oh echt! Het kan dus echt...
Ja hoor, vergissen js menselijk🙈