15 Reacties

18 dagen geleden

13 weken en ik sluit mij aan 🙃 Wel eens gesniffeld aan zuurkool? Afrader… 😁

18 dagen geleden

Ik ben bijna 13 weken en hetzelfde. De geur van O.a. een open koelkast, wasverzachter, pasta (wat ik normaal 2x per week sws at) kan ik nieeet aan

18 dagen geleden

Oh dit is nou net waar ik tegenop zie...ik ben in het eerste trimester zo misselijk geweest en moest ik zoveel kokhalzen en overgeven. Dat kokhalzen vind ik het echt het vervelendste...maar dat houdt dus niet altijd op in het tweede trimester??? 😭 dat kokhalzen is voor mij het opstapje naar overgeven namelijk...

18 dagen geleden

De vaatwasser🤮

17 dagen geleden

Reactie op Lindaa100

De vaatwasser🤮
Jaa! De vaatwasser is echt verschrikkelijk, hij kan hier niet langer dan 2 tellen openstaan. Prullenbak net zo. Hiervoor nooit last van.

17 dagen geleden

Oh ja zo herkenbaar. Hier nu 13,5 week. Maar ook kokhalzen bij veel geuren, o.a. de vuilnis, bananenschillen en ook de vaatwasser inderdaad. Soms sta ik zelfs midden in de supermarkt te kokhalzen 🫣

17 dagen geleden

Reactie op Dhietje90

Oh dit is nou net waar ik tegenop zie...ik ben in het eerste trimester zo m ...
Bij mijn eerste zwangerschap stopte de misselijkheid rond de 16 weken. Maar ik heb de hele zwangerschap veel eten met sterke geur niet goed kunnen verdragen. Bij mijn tweede was het met 14 weken over en kon ik vrijwel alles ook weer verdragen. Nu bijna 13 weken en merk inderdaad dat geuren nog steeds heftig binnenkomen, maar verder is het wel te overzien. Dus… iedere zwangerschap anders denk ik?

16 dagen geleden

Ik kan niet meer bij ons in de hal komen. De geur van de kattenbak is niet te doen. Maar ook hun brokjes vind ik vreselijk ruiken ineens. Openstaande koelkast inderdaad ook. 😅 En ik kan geen brood met kipfilet meer meenemen naar het werk. Zodra ik mijn broodbakje open begin ik dan direct te kokhalzen. Ik ben nu 14+3

16 dagen geleden

Reactie op Dhietje90

Oh dit is nou net waar ik tegenop zie...ik ben in het eerste trimester zo m ...
Bij mij ook. Kokhalzen = overgeven. 😭 Ik heb het elke ochtend helaas. Mijn neus is verstopt en tijdens het slapen komt dat slijm in de keel. Dus zodra ik wakker word krijg ik dat niet weg, en begint het weer. 😢

16 dagen geleden

Reactie op JessicaD90

Bij mij ook. Kokhalzen = overgeven. 😭 Ik heb het elke ochtend helaas. Mij ...
Ah wat naar zeg!

15 dagen geleden

Jaaa die geuren 🤢 De bijkeuken waar de kattenbakken staan, onze hond, de kruidenla en koelkast zijn echt het ergste. Hou altijd mn adem in als ik op die plekken moet zijn want anders is het ook gelijk kokhalzen 🥲

14 dagen geleden

De geur van luchtjes🤢, hebben jullie dat ook?

14 dagen geleden

Zeggen jullie nu dat dit niet weggaat na het eerste trimester? :(

12 dagen geleden

Reactie op Natas1995×÷_

Zeggen jullie nu dat dit niet weggaat na het eerste trimester? :(
Bij mij wordt het juist intenser 😅

12 dagen geleden

Ik vind de hond echt mega stinken, zeker met dat schijtweer en de jumbo… gadverdamme🥲😂