26 Reacties

één maand geleden

Iedereen in mijn omgeving denkt een jongen, maar als ik de zwangerschap vergelijk met andere in mijn omgeving die een jongen kregen, komt dat niet echt overeen. Ik ben er van overtuigd dat de baby een meisje word. Zoals ik zeg: het word een diva en dat merk ik nu al🤣

één maand geleden

Reactie op Chelle2025

Iedereen in mijn omgeving denkt een jongen, maar als ik de zwangerschap ve ...
👸🏼😂

één maand geleden

Chinese kalender en ramzi theorie: een meisje. 💗 Ik dacht ook direct vanaf het begin van de zwangerschapstest een meisje. Dit ook omdat mijn klachten anders zijn (weet dat het niks hoeft uit te maken). Vanavond tijdens het avondeten sprak ik ineens in een zin, zonder erbij na te denken: als ons meisje er is, dan... Schrok er zelf van haha! Naast dat we jongens namen echt heel lastig vinden, maakt het me verder echt niet uit. Zou een jongetje voor ons zoontje heel leuk vinden. Heb mijzelf altijd gezien als 'jongens mama'. 💙🥰 Mijn man dacht in het begin een jongen, maar nu de laatste weken ook steeds meer een meisje. Alle mensen (op 1 na) om ons heen denken dat het weer een jongetje wordt. We gaan het zien! Ben benieuwd 🥰

één maand geleden

Ik denk dat ik een jongetje krijg. Ik denk dat ik een jongensmama ben en iedereen behalve mijn moeder is ervan overtuigd dat het een jongetje word. Ik zou net zo blij zijn als het een meid word. Word mn eigen baby born dan met aankleden😂

één maand geleden

Mijn gevoel zegt een jongetje. Geen idee, gewoon een gevoel 😃

één maand geleden

Reactie op Demi3005

Ik denk dat ik een jongetje krijg. Ik denk dat ik een jongensmama ben en ie ...
Ja dat heb ik ook wel hoor met dat aankleden. Meisjeskleding is zoveeel leuker dan jongenskleding 🫢 maar misschien moet ik mij nog iets meer in ‘jongensfashion’ verdiepen 😂

één maand geleden

Ik denk al vanaf begin een jongetje mijn partner ook. Ben benieuwd 😜

één maand geleden

Wij hebben al een dochter en iedereen om ons heen heeft het gevoel dat het een jongen wordt. Mijn man denkt een meisje en ik heb echt 0 gevoel erbij 😂

één maand geleden

Reactie op happyhelen

Ja dat heb ik ook wel hoor met dat aankleden. Meisjeskleding is zoveeel l ...
Hahaha ik vind jongenskleding ook lang niet zo leuk als meisjeskleding. Ze hebben nu tegenwoordig flair broeken voor baby’s😂😂😂😂 ja sorry dat is toch gewoon te grappig. Als ik een meisje mag krijgen krijgt ze ook van die bizar grote paasei strikken op dr hoofd matchend met dr kleding

één maand geleden

Leuk Topic 😍 In eerste instantie dachten wij man, zoontje 3 jaar en ik een meisje 👧🏽 gezien ik, een vroege ovulatie heb gehad, en deze zwangerschap 🤰🏼 niet gepland was, wel heel welkom 🤗 1x actief geweest 🤪 en 4 a 5 dagen daarna een vroege eisprong… Ons dochtertje van 15 maand zegt sinds een aantal weken vaak zusje 🥰 zoooo lief 🥰 En de mensen in onze omgeving denken het ook, benieuwd of het een kleine meid is 🤣🩷

één maand geleden

Reactie op Dunkindonuts90

Leuk Topic 😍 In eerste instantie dachten wij man, zoontje 3 jaar en ik ee ...
Ben heel benieuwd! Wanneer weet je het denk je? Of wachten jullie tot de geboorte?

één maand geleden

Wij hebben nu twee jongens. We hopen toch wel stiekem dat we nu een meisje krijgen. Het maakte mij eerder niet echt uit maar ik merk dat het toch wel belangrijker voor mij is geworden dan ik dacht.. Kans is natuurlijk 50/50. Het zou zo leuk zijn een meid erbij. Ik dacht eerder altijd dat wij alleen maar jongens zouden krijgen. Laatste jaren zag ik ons toch ook wel als gezin met een meisje erbij.. Maar ja is het een gevoel of een wens/verlangen 🤷 Ik ga mjj toch maar wat meer instellen op de komst van een jongetje wat uiteraard ook heel liefdevol zal worden ontvangen ❣️

één maand geleden

Reactie op Kippetje88

Wij hebben nu twee jongens. We hopen toch wel stiekem dat we nu een meisje ...
Ik heb precies hetzelfde! Ook 2 jongens en nu in verwachting van ons 3e kindje. Zag mezelf ook altijd voor me met een meisje lekker tutten enzo 😅 maar heb het idee dat het weer en jongen is. Niet dat ik het erg vind hoor, vind veel belangrijker als het gezond is! Maar toch het verlangen is er😃

één maand geleden

Reactie op lianne12445

Ik heb precies hetzelfde! Ook 2 jongens en nu in verwachting van ons 3e kin ...
Hoever ben je? En willen jullie een geslachtsecho maken?

één maand geleden

zowel ik als mijn vriend hebben heel sterk het gevoel dat het een jongetje is! Eerste kindje hier, dus geen vergelijkingsmateriaal qua hoe ik me voel :)

één maand geleden

Reactie op Kippetje88

Hoever ben je? En willen jullie een geslachtsecho maken?
Ben woensdag 11 weken en hebben de geslachtsecho al gepland staan op 25 oktober😃 en jij?

één maand geleden

Wij gaan met 14+2 een geslachtsecho maken, ben heel benieuwd! Niet echt een gevoel erbij, bij mijn vorige zwangerschap zag ik er compleet naast🙈

één maand geleden

Mijn zoon en ik denken dat het een meisjes wordt. Mijn man denkt een jongen. ik denk een meisje omdat ik hele andere symptomen heb dan bij mijn zoon. 😂 maar wie weet zit ik er helemaal naast! Met 14 weken hebben we een pretecho om er achter te komen (ben nu 9+1) dus moet nog even geduld hebben..

één maand geleden

Ik zelf denk dat het een meisje wordt

één maand geleden

Ik en mijn denken allebei dat het een meisje wordt. Ik heb nog 3 kinderen 2 meisjes en 1 jongen. Ik heb weer precies dezelfde symptomen toen ik zeanger was van mijn meisjes. (Puistjes, geen kip in me buurt 🤮