49 Reacties
12 dagen geleden
Ik had een voorgevoel dat het een meisje zou worden. noem het moeder instinct of 6de zintuig gevoel...... en dit klopte ook, wij krijgen een klein meisje💖
11 dagen geleden
Mijn gevoel zei meisje en het klopte! Maar ik had dat ook bij de eerste en dat is een jongen, haha. Dit is wel een heel andere zwangerschap dus daardoor dacht ik het helemaal 😃
11 dagen geleden
Wij hoopte stiekem op een meisje na twee jongens. De buurvrouw van een vriendin heeft ooit, nog voordat we met kinderen bezig waren met zo'n kettinkje voorspelt dat we twee jongens en een meid zouden krijgen. Ik dacht dus ook echt het gevoel te hebben dat het een meisje zou worden. Maar goed, is dat gevoel dan een diep verlangen of echt een gevoel? 🤷 De Chinese kalender zegt een meisje.. Mijn moeder, vriendinnen, zus en schoonzus zijn ervan overtuigd dat het een meisje wordt. Afgelopen zaterdag een echo gehad en mijn man en ik weten nu dat we er toch weer een jongen bij krijgen 💙we houden dit lekker voor onszelf en zeggen tegen de rest dat we het weer niet weten (bij de andere twee wisten we het echt niet) haha. Mijn zus mag weer bij de bevalling zijn. Ik verheug mezelf nu al op haar reactie als ze ziet dat het geen meisje is 😂🤣