9 Reacties

2 maanden geleden

Hoi ik ben nu 5 weken zwanger en herken dit ook wel. Vorige week had ik meer last van ze dan nu. Maar wisselt een beetje. Ene dag meer dan de andere

2 maanden geleden

Reactie op Manonvgompel

Hoi ik ben nu 5 weken zwanger en herken dit ook wel. Vorige week had ik mee ...
ja het is zo vreselijk die onzekerheid heb 12 augustus pas m’n eerste echo maar na 2 miskramen vind ik t allemaal gewoon eng

2 maanden geleden

Reactie op roxy23

ja het is zo vreselijk die onzekerheid heb 12 augustus pas m’n eerste echo ...
Kan ik me voorstellen! Het is voor mij de 1e keer maar ik vind het ook allemaal heel spannend. Als ik bijvoorbeeld een dag nergens last van heb dan doe ik ook meteen een test om te checken of ik nog zwanger ben haha...

2 maanden geleden

Snap je onzekerheid! Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik dit ook. Toch tijgert er nu een jongetje van 9 maanden door het huis. Hopelijk stelt het je iets gerust! 🫶🏻

2 maanden geleden

Ik was gisteren ook even bang hierdoor, maar vandaag zijn ze weer goed gevoelig 😊. Volgens mij heel normaal dat symptomen komen en gaan.

2 maanden geleden

Erg herkenbaar! Bij mij waren de gevoelige borsten ook opeens weg, maar kwam er een andere kwaal voor in de plaats. Of ik voelde een tijdje even niks. Ik begrijp de onzekerheid erg goed

2 maanden geleden

Ik had eergisteren ook geen last van gevoelige borsten, maar gisteren en vandaag weer wel

2 maanden geleden

Ik heb dit ook, ben nu bijna 5 weken en mijn borsten zijn ineens niet meer zo zwaar en gespannen als een dag geleden. Ze zijn nog wel iets gevoelig ten opzichte van een maand geleden, maar niet zo gevoelig als dat ze waren. En vooral gek dat dat zware gevoel weg is. Ik vind t ook heel spannend, eerste zwangerschap. 22 augustus pas echo

2 maanden geleden

Eerste weken moest ik ze echt optillen omdat ze zo zwaar waren en zo pijnlijk dat ik hele strakke topjes aan deed zodat ik ze minder voelde. Nu 5+6 en deze week zijn ze gewoon weer de normale grootte en niet bijzonder gevoelig ofzo..