11 Reacties

één maand geleden

Ik hoop echt dat het deze keer gaat lukken voor jullie! 🤞🏻🙏🏻❤️

één maand geleden

Fingers crossed, heel spannend voor jullie!

één maand geleden

Wat een fijn nieuws. En ook een fijn topic om te lezen voor andere forumleden die bezorgd zijn

één maand geleden

Ik heb afgelopen donderdag nacht veel bloed verloren met stolsels, was toen 12+5 weken. En eerder met 9 weken ook al, Maar alles was gelukkig goed met de baby. Met mijn vorige zwangerschap 3.5 jaar terug heb ik met 15 weken flink wat bloed verloren, maar ging het met de baby ook goed. Het is nu eenmaal goed doorbloed, dus kan het gebeuren.

één maand geleden

Hoi, ook ik ben nu 2 keer bloed verloren (7+2). Vanochtend ook met stolsels. Vanmiddag een echo gehad en alles was goed. Waarschijnlijk wondje bij de baarmoeder mond die nu snel open gaat, is nu een gevoelige plek. Stolsels kunnen komen doordat het bloed wat langer blijft zitten. Dus inderdaad, het hoeft niet verkeerd te zijn.

één maand geleden

Wat een fijn nieuws. Mag ik vragen of je ook een soort menstruatiekrampen had bij deze bloeding? Dit heb ik nu namelijk en ben erg ongerust

één maand geleden

Dit is zo goed om te lezen, dankje voor het delen! Ik volg even mee voor de vraag van Natas, ik heb ook bloedverlies met krampen. Bloedverlies is wel lichter dan bij jou.

één maand geleden

Eh vind ik een beetje lastig te zeggen. Ik had best wel pijnlijke krampen de dagen na de bloeding, waardoor mijn angst groter werd dat het mis zou gaan. Maar het waren geen weeën-achtige krampen. (Dus krampen die de hele tijd maar soort ritmisch terugkomen.) Het waren meer ‘random’ krampen, het ene dagdeel meer dan het andere. En vaak als ik ergens mee bezig was en afleiding had, voelde ik het helemaal niet.

één maand geleden

Reactie op Jinthe

Eh vind ik een beetje lastig te zeggen. Ik had best wel pijnlijke krampen d ...
Oké goed om te weten, dankjewel voor je snelle antwoord!

één maand geleden

Hopelijk komen jullie nu voorbij die spannende slopende 12 weken! Hier voor de 2e keer zwanger. 1e keer bloedverlies en 4 a 5 dagen daarna miskraam. Begon met lichtroze en daarna rood met krampen. Nu voor de 2e keer zwanger, sinds 3 dagen kleine hoeveelheden bruine uitvloeiing bij afvegen en 2x roze. Gister met 7 weken echo gehad en zag er goed uit (behalve kleine vruchtzak). We zijn zo gespannen en bang dat het weer mis gaat. We zijn nu 2 jaar bezig waarvan het laatste jaar traject met mislukte IUIs en 1x IVF. Dit is onze laatste embryo dus hopelijk blijft die plakken 💛

één maand geleden

Ik mag om 12 uur voor een spoedecho. Maandag een kloppend hartje, en vanmorgen roze afscheiding… ik ben er kapot van