16 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb in april een misser arbotion gehad met 11 weken in juni een biochemische zwangerschap nu 6.1 weken zwanger en vandaag eerste echo gehad met een goed kloppend hartje ik ben benieuwd deze keer volgens de verloskundige zag alles er goed uit maar dat zeiden ze bij de misser arbotion van 11 weken ook 🙈

2 maanden geleden

Wat verdrietig zeg en fijn dat de eerste echo nu goed is, ook al kan ik me voorstellen dat dat nog niet alle spanning wegneemt.. Het is zo rot om er zelf geen vertrouwen in te hebben.

2 maanden geleden

Reactie op Lilly0506

Wat verdrietig zeg en fijn dat de eerste echo nu goed is, ook al kan ik me ...
Dat is zeker zo.. en ik heb ook nauwelijks symptomen behalve dat ik geen eetlust heb.. misschien stelt je dat een beetje gerust. Ik hoop tot je ook een goed echo mag krijgen.. hou je het een beetje up to date? ☺️

2 maanden geleden

ja het is verder nog afwachten natuurlijk of het goed blijft gaan het blijft spannend maar ik heb hiervoor 2 miskramen gehad ben nu 7 weken zwanger en. met de echo was er netjes een kloppend hartje te zien. 🫶

2 maanden geleden

Fijn!! Blijft spannend he

2 maanden geleden

Ik lees mee, ben nu 5+4 dagen en heb vorig jaar een missed abortion gehad bij 11.5 week. Hadden al een goede echo gehad met 8.5 week met kloppend hartje, dat bleek kort daarna te zijn gestopt. Nu super spannnend!Nu wel veel last van symptomen, toen alleen zere borsten wat na die 8 weken idd begon af te nemen. Maar goed, had de zwangerschap ervoor 40 weken ook geen klachten en heb een gezond kindje gekregen. Succes met de echo!🤞🏾🤞🏾

2 maanden geleden

Ik heb 6 miskramen gehad waarvan meerdere een missed abortion waren. (Komt door translocatie in mijn chromosomen.) Ik heb na 5 miskramen ook mijn dochtertje gekregen! ☀️ Als er geen oorzaken zijn gevonden, is de kans eigenlijk best groot dat het goed gaat. Heb je al eea laten onderzoeken of nog niet?

2 maanden geleden

Wij hebben meerdere onderzoeken gehad, behalve afwijkende schildklier niks gevonden. Net echo gehad en die was goed!! Zo fijn maar het blijt spannend

2 maanden geleden

Reactie op Lilly0506

Wij hebben meerdere onderzoeken gehad, behalve afwijkende schildklier niks ...
Een afwijkende schildklier, dan hebben ze in principe een mogelijke oorzaak kunnen vinden toch? Of gaven ze aan dat dit het niet kon zijn?

2 maanden geleden

Fijn dat de echo goed was ❤️

2 maanden geleden

Reactie op LM1992

Een afwijkende schildklier, dan hebben ze in principe een mogelijke oorzaak ...
We kwamen pas 10 maanden na de miskraam achter de schildklier, dus weten niet goed of dit mogelijk al speelde bij de eerste zwangerschap. En bij de 2e was mijn tsh waarde 4.5 en dat vond mijn internist geen reden voor een miskraam, maar hier twijfel ik zelf over. Nu is de waarde rond de 1 en hoop dan ook dat het nu doorgaat. Zeker heeel fijn!!

2 maanden geleden

Reactie op Lilly0506

We kwamen pas 10 maanden na de miskraam achter de schildklier, dus weten ni ...
Ik heb zelf ook een afwijkende schildklier en in 2020 een missed abortion gehad. Ook bij mij de vraag of het toen al was. Ik heb in 2022 een zoontje gekregen en nu opnieuw zwanger. Ik ben zo, zo, zo gespannen. Echt niet oké.. Mijn TSH was deze week 1.7, dus dat is een heel mooie start. Deze weken mogen echt even voorbij vliegen.....

2 maanden geleden

Ik snap het helemaal. Die spanning is niet te doen, en ik vrees dat deze ook nog even blijft. Wanneer mag je voor de eerste echo?

2 maanden geleden

Reactie op Lilly0506

Ik snap het helemaal. Die spanning is niet te doen, en ik vrees dat deze oo ...
4 september en jouw volgende?

2 maanden geleden

We mogen de 26e alweer, nog even voor onze vakantie. Als die goed is stappen we over van het ziekenhuis naar de verloskundige. Voor schildklier blijf ik dan wel bij de internist.

2 maanden geleden

Reactie op Lilly0506

We mogen de 26e alweer, nog even voor onze vakantie. Als die goed is stappe ...
Succes morgen! 🍀