3 Reacties

één maand geleden

Ik heb hetzelfde probleem. Hele stressvolle maanden op mijn werk. En weinig mogelijkheden om dit over te dragen aan andere collega’s want die heb ik simpelweg niet. Ben de enige in het bedrijf met mijn functie😂 Ik heb online wel gelezen (website van de overheid) dat je recht hebt op 1/8e van je werktijd aan extra pauze tijdens je zwangerschap.

één maand geleden

Wellicht zou je nu nog even kunnen zeggen dat je even een luchtje moet scheppen omdat je last hebt van xyz (slecht geslapen, wat verkeerds gegeten, hoofdpijn). Of even wat langer wegblijven voor een toiletbezoek om toch een ontprikkelmomentje te pakken.

één maand geleden

Niemand heeft er iets aan als jij straks helemaal uitvalt omdat je nu niet naar je lichaam durft te luisteren. En straks wordt het met een dikkere (wordende) buik ook steeds zwaarder. Mijn ervaring is dat collega's echt wel mee willen denken/helpen als je aangeeft wat er aan de hand is. Ik snap dat je nog even had willen wachten om het te vertellen, maar in dit geval is het in mijn ogen verstandiger om het al te vertellen.