13 Reacties

één maand geleden

Ik lig momenteel ook op de bank met een beginnende griep.. Ik volg even

één maand geleden

Hier ook beginnende griep 😔 Heel veel beterschap

één maand geleden

Same here, blijkt COVID te zijn.. belangrijkste is dat echt hoge koorts (boven 38,5 of zo) niet te lang duurt. Verder kan het volgens mij niet zoveel kwaad maar vervelend is het wel.. beterschap allemaal!!

één maand geleden

Heb paar weken terug griep gehad. Verloskundige zei koorts proberen te onderdrukken met paracetemol. Paracetemol kan geen kwaad, koorts is minder goed. Verder kan je weinig doen behalve uitzieken. Let op met strepsils als je keelpijn hebt, die worden wel afgeraden.

één maand geleden

Zodra je echt een buikgriep krijgt is snel schakelen met de verloskundige wel echt van belang, want je moet niet uitdrogen. Verder is gemberthee echt goed bij keelpijn en koorts!

één maand geleden

Hier ook en 💩

één maand geleden

Ik doe gezellig met jullie mee. Kan dat geen kwaad voor de kleine,?

één maand geleden

Ik dacht ook griep te hebben, maar bleek voedselvergiftiging te zijn. Ontzettend diarree gehad, maar of je nou zwanger bent of niet maakt eigenlijk niet uit :) echt geen gevaar voor je zwangerschap! Vorige zwangerschap heb ik HG gehad en uit ervaring kan ik vertellen dat je lichaam ontzettend veel kan hebben, zelfs wekenlang alles uitspugen😊

één maand geleden

Sjee wat vervelend zeg. Ik ben zelf ook ziek, heb kinkhoest.. het hoesten doet me soms wel pijn in de buik. Maar verder is het nier schadelijk voor de baby gelukkig

één maand geleden

Blij met dit topic. Heb ook griep (misschien Corona)en vind dat toch wel spannend. Zit nu in week 10 van mijn zwangerschap. Ik probeer in iedere geval gewoon goed te drinken en te eten, wat tot nu toe gelukkig nog wel gaat. Hoeveel weken zijn jullie? Beterschap iedereen!

één maand geleden

Reactie op Lisanne002

Blij met dit topic. Heb ook griep (misschien Corona)en vind dat toch wel sp ...
Beterschap! Gisteren ook 10 weken idd. Koorts is nu weg dus vind niet meer spannend, alleen zo vreselijk datj geen hoestdrank mag😅😢

één maand geleden

Reactie op Janiet

Beterschap! Gisteren ook 10 weken idd. Koorts is nu weg dus vind niet meer ...
Dankjewel! Koorts heb ik gelukkig niet, gisteren temperatuur een paar keer gemeten en die was goed. Maar voel me echt zo verschrikkelijk, mijn hele hoofd en lijf, alles doet pijn 😖 Vind het wel echt knap van ons lijf. Druk met het maken van een mensje en dan ook nog even een virus bestrijden. Doet ons lijf toch maar even!