13 Reacties

6 maanden geleden

Donder! Die heeft ook een speciaal tussenstuk zodat je de spullen voor je baby en peuter kan scheiden. Super fijne luiertas ☺️

6 maanden geleden

Ik heb de MIMMTI luiertas/rugzak gekregen en wat een fantastisch ding is dat!! Zitten ook koeltas gedeeltes in en voldoende vakken om te organiseren, ik heb alles op 1 oogopslag altijd te pakken

6 maanden geleden

Ik heb de luiertas van Brisby, heel erg blij mee! Genoeg vakjes en toch heel erg overzichtelijk! Echt een aanrader. https://www.bol.com/nl/nl/p/brisby-slijtvaste-luiertas-verzorgingstas-groot-zwart-inclusief-verschoonmatje-isoleervakken-fopspeen-houder-makkelijk-te-bevestigen-aan-de-kinderwagen/9300000073889198/ Brisby slijtvaste Luiertas - Verzorgingstas Groot -Zwart - Inclusief Verschoonmatje -... | bol

6 maanden geleden

De luiertas van Studio Noos.. zo zo zo blij mee! Had de andere tassen al maar nu ook de echte luiertas ervan. Ideaal!!!

6 maanden geleden

Heb hem (nog) niet, maar die van Baere Amsterdam hebben ook veel vakjes.

6 maanden geleden

Reactie op lb9294

Heb hem (nog) niet, maar die van Baere Amsterdam hebben ook veel vakjes.
Deze hebben wij & heeft veel handige vakjes!

6 maanden geleden

Luiertas van bear Amsterdam echt een super tas!

6 maanden geleden

Ik heb die van Beare Amsterdam voor mijn peuter en baby, blij mee!

6 maanden geleden

Die Baere vind ik ook prachtig! Ook genoeg ruimte voor een dag weg?

6 maanden geleden

Reactie op RGSD

Die Baere vind ik ook prachtig! Ook genoeg ruimte voor een dag weg?
Zeker! Wij zijn al op meerdere uitjes geweest, en alles past. Ik weet niet hoeveel je normaal meeneemt met een dagje weg, maar wij hebben er bijvoorbeeld: 3 flesjes,melkpoederdoosjestorem, 8 luiers, 2 rompertjes, schoon netje kleding, 2 hydrofiele doeken, flessenwarmer, luierzakjes,luierdoekjes,billenzalf, verschoonmatje en maandverband & paracetamol in zitten.

6 maanden geleden

Zeker! Wij zijn al op meerdere uitjes geweest, en alles past. Ik weet niet ...
Trommeltje met snqcks en een dopper voor de peuter?

6 maanden geleden

Reactie op RGSD

Trommeltje met snqcks en een dopper voor de peuter?
Past ook!