47 Reacties

11 dagen geleden

Gelukkig minder misselijk! Ben helaas vandaag heerlijk door mn rug gegaan... En au, mn linkerborst doet al dagen zoveel zeer

10 dagen geleden

Inmiddels ruim 11 weken. De misselijkheid is bijna helemaal naar de achtergrond verdwenen en voldoende energie om nog lekker te werken. Nog geen behoefte aan sport gehad. Mijn buik lijkt de afgelopen werk echt bol te worden en ook "hard" aan de onderkant. Een goede nipt test maakte alles vandaag ineens een stuk echter!

10 dagen geleden

Hier is het helaas nog wel een flink lijstje met 11+1 馃槱 Hopelijk bij de 12 weken dat het wat minder wordt 馃 Heel de dag door misselijk, slap als een vaatdoek, honger maar tegelijkertijd amper trek in eten. Zere borsten, snel buiten adem en ik vind alles stinken 馃槀 M鈥檔 koffie smaakt niet lekker. Darmen van streek. Ok茅, nu stop ik weer met klagen 馃槆馃槄 Op naar hopelijk 3 middelste energieke maanden (en hopelijk langer).

9 dagen geleden

Hier nu 15 week zwanger en nog steeds zo misselijk overgeven en gewoon totaal geen eetlust.. met goed geluk gaat er tussen de middag eten in... wat er dan soms nog weet uitkomt.. maar de rest van de dag sowieso niet mee aankomen..

9 dagen geleden

Nu iets van een griepje/verkoudheid te pakken 馃 Snotterig, keelontsteking, hoofdpijn, misselijk, opgeblazen. Net niet fit zeg maar 馃ゲ

8 dagen geleden

Hier nu 14 weken en lijkt met de dag dat me borsten meer pijn gaan doen. Soms echt ondraaglijk gewoon. Meer mensen hier last van?

8 dagen geleden

Reactie op mellens

Nu iets van een griepje/verkoudheid te pakken 馃 Snotterig, keelontsteking, ...
Ja, lagere weerstand, bah. Ik had het ook. Er heerst vanalles :(

8 dagen geleden

Reactie op Lovetobeamom1

Hier nu 14 weken en lijkt met de dag dat me borsten meer pijn gaan doen. So ...
Ja hier ook behoorlijk, met de andere 2 kids weinig last van gehad. Ze zijn ook wel lekker stevig en groter geworden, vind papa dan weer niet erg馃ぃ

8 dagen geleden

Reactie op Ardm

Hier is het helaas nog wel een flink lijstje met 11+1 馃槱 Hopelijk bij de 12 ...
Gelukkig geen last van geurtjes nu, maar die darmen, ik juist obstipatie 馃槄

8 dagen geleden

13+4: Plassen, plassen en nog eens plassen, zo irritant ...

8 dagen geleden

9+6, heel weinig last van kwaaltjes (gelukkig?) m鈥檔 borsten zijn wel wat gevoelig, moet wat vaker plassen en heb af en toe wat last van maagzuur, maar verder eigenlijk heel weinig te klagen. Energie begint ook weer wat toe te nemen, soms voel ik me helemaal niet zwanger, maakt me ook wel wat nerveus moet ik zeggen. Morgen termijnecho dus hopelijk is alles goed馃檹

7 dagen geleden

Reactie op Jarinne

Gelukkig minder misselijk! Ben helaas vandaag heerlijk door mn rug gegaan.. ...
Ik ben ook met 7 weken ofzo tijdens het overgeven door m'n rug gegaan馃ゲ Gelukkig was het met een week bijgetrokken

7 dagen geleden

Reactie op Sylvia1419

Hier nu 15 week zwanger en nog steeds zo misselijk overgeven en gewoon tota ...
Och arme...je lijkt mij wel. Mijn hele bestaan draait nu om eten binnenhouden. I kan alleen heeeel langzaam kleine hapjes nemen. En niet teveel of te weinig in een keer eten, anders gaat het mis.

7 dagen geleden

Ik ben 11+2 bijna nergens meer last van wie heeft dat ook dinsdag was de echo goed hartje klopte heel goed

7 dagen geleden

Ik ben 15 weken (vandaag precies) en ik heb last van opgeblazen darmen, obstipatie, aambeien, veel plassen, elke nacht minimaal 1x wakker, misselijk en overgeven. Deze week midden in de nacht zelfs gehad dat ik moest overgeven en dat er allemaal maagzuur uit kwam. Zo naar! Net alsof mijn keel in de fik stond. 馃槩 Nog een dag pijn van gehad.

7 dagen geleden

Zijn er meer mensen die gewoon geen honger hebben en amper eten? Ik ben niet misselijk, maar het lijkt wel alsof ik gewoon altijd vol zit. Ik eet met moeite 3x pd een klein portie, maar blijf daar nog uren van volzitten. Je zou toch juist meer en niet minder moeten eten?

7 dagen geleden

Reactie op Leoniee123

Zijn er meer mensen die gewoon geen honger hebben en amper eten? Ik ben nie ...
In principe hoef je niet meer te eten omdat je niet voor twee eet. Alle beetjes zijn goed lijkt me. Zal vast wel weer beter worden. Bij mij verschilt het per dag.

6 dagen geleden

Ik heb zo een last van droge/ge茂rriteerde ogen馃ゲ ook veel last van niezen en jeukende neus.. zo apart馃槃 verder voel ik me gelukkig prima!

6 dagen geleden

Reactie op Leoniee123

Zijn er meer mensen die gewoon geen honger hebben en amper eten? Ik ben nie ...
Ik heb dit ook. Ben sinds ik zwanger ben ook al 3 kilo afgevallen. Maar zolang het met de kleine goed gaat, geen reden tot zorgen.

6 dagen geleden

Reactie op kimmy2

Ik heb zo een last van droge/ge茂rriteerde ogen馃ゲ ook veel last van niezen e ...
Heel herkenbaar