47 Reacties

6 dagen geleden

Reactie op -Merel-

Heel herkenbaar
Blij dat ik niet de enige ben 😂

5 dagen geleden

Week 11 ging heel goed. Meer energie, bijna niet meet misselijk. Laatste 2 dagen wel weer misselijk. Niet zo erg als eerst. Maar moet wel elk uur eten voor m'n gevoel. En vandaag qua energie weer helemaal ingestort. Misschien toch te veel gedaan deze week?

5 dagen geleden

Als ik lang sta, lang zit, het een en ander doe in huis krijg ik zo’n trekkend gevoel in mijn onderbuik. Beetje weeïg, krampachtig gevoel.. echt niet fijn. Meer dames die dit gevoel herkennen? Ben nu 12 weken.

5 dagen geleden

Reactie op Lovetobeamom1

Hier nu 14 weken en lijkt met de dag dat me borsten meer pijn gaan doen. So ...
Ja hier heb ik ook veel last van vooral ‘s nachts of als ik een tijdje heb gelegen

5 dagen geleden

Rode vlekken in nek. Iemand die dit herkent? Weet dat ik het bij mijn vorige zwangerschap ook een tijdje heb gehad.

5 dagen geleden

Hoi! Ik heb al weken last van een zeurend gevoel onder de ribben links, hebben meer mensen daar last van? Ben nu 13 weken

5 dagen geleden

Reactie op Viv123

Week 11 ging heel goed. Meer energie, bijna niet meet misselijk. Laatste 2 ...
Ik heb dit ook zo ervaren tussen week 11 en 12. Mijn verloskundige gaf laatst aan dat je je heel geleidelijk beter gaat voelen, dus niet in één keer. Soms wat dagen oke, dan weer even niet. Bij mij gaat dat tot nu toe ook echt zo. Hopelijk knap jij ook snel op! Liefs

5 dagen geleden

Reactie op Anonimommy2024

Ik heb dit ook zo ervaren tussen week 11 en 12. Mijn verloskundige gaf laat ...
Ja ik lees het wel meer.. voelt ook echt wel als pas op de plaats na een drukke (werk) week. Even bij neerleggen..

5 dagen geleden

Reactie op JeugdigeReiger626315

Als ik lang sta, lang zit, het een en ander doe in huis krijg ik zo’n trekk ...
Herken dit heel erg. Zelf gedacht te veel gedaan, werkend in de thuiszorg deze week al 32 uur + morgen nog ongeveer 5 uren te gaan. Erg naar gevoel (trekkend, weeïg)

5 dagen geleden

Reactie op kimmy2

Ik heb zo een last van droge/geïrriteerde ogen🥲 ook veel last van niezen e ...
Mega kriebel neus en niesen! Al 3-4 weken op rij. Elke ochtend zit m’n neus dicht en heel de dag door niesen. Vraag mij af of dit de hele zwangerschap door gaat

4 dagen geleden

Reactie op kimmy2

Ik heb zo een last van droge/geïrriteerde ogen🥲 ook veel last van niezen e ...
Heel herkenbaar! Mijn ogen (ofja lenzen) zijn zoo droog richting het eind vd middag! Valt me ook op dat ik meer hoofdpijn heb de laatste dagen (vandaag 15 wkn zwanger)

4 dagen geleden

Vandaag 15 wk. Nog steeds de hele dag opgeblazen, gevoelige darmen en af en aan obstipatie. Herkenbaar? Alleen maar wijde dingen aan

4 dagen geleden

Reactie op SereneVallei828894

Vandaag 15 wk. Nog steeds de hele dag opgeblazen, gevoelige darmen en af en ...
Ik vind zwanger zijn tot nu toe heel eerlijk gezegd nog geen lol aan (behalve de echo’s)

4 dagen geleden

Reactie op JeugdigeReiger626315

Als ik lang sta, lang zit, het een en ander doe in huis krijg ik zo’n trekk ...
Yes heb hetzelfde met menstruatie pijnen

3 dagen geleden

Reactie op FabienneJanique

Mega kriebel neus en niesen! Al 3-4 weken op rij. Elke ochtend zit m’n neus ...
Ik hoop het niet… begin het heel irritant te vinden 🤣

3 dagen geleden

14 weekjes en veel plassen en hoofdpijn 😣

3 dagen geleden

Ik ben nu 14+4 en heb zo ongeveer alle kwaaltjes, alleen de misselijkheid neemt af. In sta 5 dagen per week voor de klas, ben net 1,5 week ziek geweest. Heb veel last van hoofdpijn, migraine maar bovenal extreme vermoeidheid. Waardoor ik vaak in tranen uitbarst en thuis en in t weekend niks meer kan. Heb al een gesprek gehad met m’n werkgever, aangegeven dat ik op ben. Maar ze moet allerlei dingen uitzoeken voordat ze me ruimte kan geven. Ik merk dat ik al in de paniek schiet omdat deze week gewoon 5 dagen moet werken. Zijn er meer die hier ervaring mee hebben?

3 dagen geleden

Reactie op biancahoogland

Ik ben nu 14+4 en heb zo ongeveer alle kwaaltjes, alleen de misselijkheid n ...
Hoezo dingen uitzoeken? Ik ben door extreme vermoeidheid 2 uur per (avonddienst) op ziek gezet, hiervoor krijgt een werkgever gewoon vergoeding vanuit het UWV. Heel vervelend voor je dat dit zo loopt, maar kies voor jezelf en de baby! 😊

3 dagen geleden

Reactie op Jacky2020

Hoezo dingen uitzoeken? Ik ben door extreme vermoeidheid 2 uur per (avonddi ...
Ze wilt eerst inval hebben voor de groep, daarna van de bedrijfsarts advies horen hoeveel dagen.. terwijl ik haar dat mondeling al heb aangegeven.. en de VK en de huisarts zeggen t xelfdre

3 dagen geleden

Ze wilt eerst inval hebben voor de groep, daarna van de bedrijfsarts advies horen hoeveel dagen.. terwijl ik haar dat mondeling al heb aangegeven.. en de VK en de huisarts zeggen t zelfde