136 Reacties

茅茅n maand geleden

Reactie op Bianca Mathilde

Ik ben nu 14+4 en heb zo ongeveer alle kwaaltjes, alleen de misselijkheid n ...
Neem contact op met de bedrijfsarts en meld je ziek! Kies voor jezelf, je gezondheid en je kindje. Ik werk ook in het onderwijs en begrijp de zorgen van de werkgever, maar dat is niet jouw verantwoordelijkheid.

茅茅n maand geleden

Reactie op Sali2

Neem contact op met de bedrijfsarts en meld je ziek! Kies voor jezelf, je g ...
Ja daar was ik met haar over in gesprek, maar ze onderneemt geen actie. Maar ik ben bang dat ik me nu maar gewoon moet ziek melden.

茅茅n maand geleden

Ja daar was ik met haar over in gesprek, maar ze onderneemt geen actie. Maa ...
Dat zou ik ook doen. Dit is het moment om voor jezelf en je kindje te kiezen. Beter nu investeren in rust. Dit zorgt alleen maar voor stress zo en over je eigen grenzen gaan. Sterkte en luister naar je hart en lichaam!

茅茅n maand geleden

Ja daar was ik met haar over in gesprek, maar ze onderneemt geen actie. Maa ...
Ik zou me ook echt ziekmelden. Dan komt het gesprek met de bedrijfsarts vanzelf en kan jij je rust pakken. 馃┓

茅茅n maand geleden

Meer vrouwen die last hebben van dichtzittende oren?

茅茅n maand geleden

Reactie op SereneVallei828894

Ik vind zwanger zijn tot nu toe heel eerlijk gezegd nog geen lol aan (behal ...
Haha ik ook niet, 13+1 nu, vind het een ellende en wacht tot het eind. Heb m鈥檔 vriend al voorbereid dat er een hoop moet gebeuren wil ik dit nog eens doen.

茅茅n maand geleden

Reactie op mkouw

Hoi! Ik heb al weken last van een zeurend gevoel onder de ribben links, heb ...
Dat heb ik ook! Als ik erop druk dan lijkt het even weg te gaan. Geen idee wat het is

茅茅n maand geleden

Iets heel anders misschien, maar merken jullie ook dat je makkelijker vatbaar bent voor virussen? Ik ben nu voor de tweede keer ziek in 6 weken tijd (grieperig, de koorts probeer ik te beperken met paracetamol) en de winter moet nog beginnen. Vroeg me af of jullie dit toevallig ook hebben..

茅茅n maand geleden

Al voor de 4e keer een blaasontsteking. Wordt er niet goed van

茅茅n maand geleden

Reactie op Mieke_1989

Iets heel anders misschien, maar merken jullie ook dat je makkelijker vatba ...
Even afkloppen maar nog geen last van gehad. Je weerstand is wel lager in de zwangerschap dus het is wel erg logisch!

茅茅n maand geleden

Ruim 13 weken inmiddels. Ik merk een groeiende buik, al verschilt het per dag. Niet meer misselijk bij een lege maag. Alleen laat in de avond nog een heel klein beetje. Iets meer energie weer. Werk lukt moeiteloos maar ik ga wel vroeg naar bed. Ik ben ook vrij zeker dat ik de baby af en toe voel bewegen/draaien..

茅茅n maand geleden

Jullie ook zo laat van slapeloosheid? Ik ben nu 14+3 en wordt afgelopen week steeds midden in de nacht wakker en kan niet meer slapen. Ik word er echt gek van! Iemand tips?

茅茅n maand geleden

Reactie op Anneklaproosje

Jullie ook zo laat van slapeloosheid? Ik ben nu 14+3 en wordt afgelopen wee ...
Ja ik ook :(

茅茅n maand geleden

Ik slaap ook niet lekker.. veel dromen en draaien.

茅茅n maand geleden

Reactie op Mieke_1989

Iets heel anders misschien, maar merken jullie ook dat je makkelijker vatba ...
Oh zo herkenbaar. In lig al 4 weken plat. 3x migraine gehad van 3 dagen, griep, keelpijn en nu weer griep. En alles na elkaar, dus herstellen van de een lukt niet echt 馃槶

茅茅n maand geleden

Reactie op Anneklaproosje

Jullie ook zo laat van slapeloosheid? Ik ben nu 14+3 en wordt afgelopen wee ...
Yes, herkenbaar!

茅茅n maand geleden

Ik heb vannacht de ene na de andere nachtmerrie gehad. Wat intens, die dromen af en toe 馃槄

茅茅n maand geleden

Ik heb af en aan veel last van mijn onderbuik. Ik hoop dat het erbij hoort. Morgen de 13 weken echo dus dan zal ik het ook vragen. Het is m'n eerste dus heel spannend allemaal. Het voelt een beetje alsof er een lichte menstruatie aan komt

茅茅n maand geleden

Reactie op Nomi4

Ik heb af en aan veel last van mijn onderbuik. Ik hoop dat het erbij hoort. ...
Heb ik regelmatig en ik heb net een goede echo gehad!

茅茅n maand geleden

Reactie op Viv123

Heb ik regelmatig en ik heb net een goede echo gehad!
Wat fijn!