136 Reacties
één maand geleden
16+5, klachten worden minder maar nog steeds met vlagen echt koppijn, misselijk, moe en heel opgeblazen vooral. Ik hoopte dat het tweede trimester meer een roze wolk zou zijn… 🤦♀️
één maand geleden
Rond 4 / 5 weken nu & af en toe steekjes in de rechter lies en m'n bil. Hoort dit? En iemand dit ook gehad ?
één maand geleden
Reactie op Sharonneke1234
Rond 4 / 5 weken nu & af en toe steekjes in de rechter lies en m'n bil. ...
Ja kan er allemaal bij horen.
Maar 4/5 weken zit je dan wel in de goede geboorte groep? Wij zijn allemaal uitgerekend in april
één maand geleden
Reactie op BabyApril25
Ja kan er allemaal bij horen.
Maar 4/5 weken zit je dan wel in de goede g ...
Oh geen idee? Wist ik niet sorry
één maand geleden
Reactie op Sharonneke1234
Oh geen idee? Wist ik niet sorry
Geen probleem. Maar voor jou misschien leuker om met dames in die in dezelfde fase zitten te kletsen
één maand geleden
Reactie op Anonimommy2024
Ik heb vannacht de ene na de andere nachtmerrie gehad. Wat intens, die drom ...
Ook heel herkenbaar! Ik droom de gekste dingen! Drukke nachten 😂
één maand geleden
Reactie op mellens
De onderrugpijn en uitstralende pijn (zenuwpijn?) in mijn bil is echt niet ...
Zou het ff in de gaten houden en anders toch even langs de fysio als t langer aanhoudt!
één maand geleden
Herkennen meer mensen pijn/beurs gevoel in de buik tijdens en na het slapen? Ik merk dat m'n buik 2 x sneller groeit dan bij mijn zoontje en voel me echt niet lekker qua lichaam als ik wakker word. Merk dat ik er vandaag ook last van heb, ook hoog in m'n buik. Voor de zekerheid even een mailtje naar de vk gestuurd.
25 dagen geleden
Reactie op Anneklaproosje
Ook heel herkenbaar! Ik droom de gekste dingen! Drukke nachten 😂
Zo herkenbaar! Als ik wakker word moet ik eerst even verwerken wat er allemaal weer voor bizarre en onsamenhangende dromen voorbij gekomen zijn ‘s nachts. Heb het er maar druk mee! 😂
23 dagen geleden
Reactie op Saynm98
Eigenlijk weinig klachten. Sinds gister erg duizelig 🥴 bijna flauwgevallen ...
Ik heb ook last van duizeligheid, maar ook steeds met meten een prima bloeddruk. M'n verloskundige zei dat dit kan komen doordat je bloeddruk dan sterk wisselt gedurende de dag.
21 dagen geleden
Ook geen klachten alleen weer een enorm opgeblazen buik? Herkenbaar voor iemand? Staat echt op spanning en is dubbel zo groot in de avond vs ochtend. Nu 17+6.
20 dagen geleden
Reactie op mellens
De onderrugpijn en uitstralende pijn (zenuwpijn?) in mijn bil is echt niet ...
Herkenbaar! Als ik 10 min sta dan krijg ik last, vooral nu van mijn bovenbeen richting mijn voet. Ik raad je aan om even een afspraak te maken bij een bekkentherapeut. Ze kan je passende oefeningen geven. Bij mij heeft ze ook tape geplakt op mijn onderrug.