136 Reacties

één maand geleden

16+5, klachten worden minder maar nog steeds met vlagen echt koppijn, misselijk, moe en heel opgeblazen vooral. Ik hoopte dat het tweede trimester meer een roze wolk zou zijn… 🤦‍♀️

één maand geleden

Ik slaap nog steeds verschrikkelijk slecht, zo irritant! Normaal een Buikslaper en dat ligt nu niet meer fijn, nu lig ik nog meer te draaien…

één maand geleden

Rond 4 / 5 weken nu & af en toe steekjes in de rechter lies en m'n bil. Hoort dit? En iemand dit ook gehad ?

één maand geleden

Reactie op Sharonneke1234

Rond 4 / 5 weken nu & af en toe steekjes in de rechter lies en m'n bil. ...
Ja kan er allemaal bij horen. Maar 4/5 weken zit je dan wel in de goede geboorte groep? Wij zijn allemaal uitgerekend in april

één maand geleden

Reactie op BabyApril25

Ja kan er allemaal bij horen. Maar 4/5 weken zit je dan wel in de goede g ...
Oh geen idee? Wist ik niet sorry

één maand geleden

Reactie op Sharonneke1234

Oh geen idee? Wist ik niet sorry
Geen probleem. Maar voor jou misschien leuker om met dames in die in dezelfde fase zitten te kletsen

één maand geleden

De onderrugpijn en uitstralende pijn (zenuwpijn?) in mijn bil is echt niet oké. 🥲 nog meer mensen last van? Komt een beetje overeen met het beeld van zwangerschapsischias als ik het zo lees. Hopelijk wordt het gauw minder.

één maand geleden

Reactie op Anonimommy2024

Ik heb vannacht de ene na de andere nachtmerrie gehad. Wat intens, die drom ...
Ook heel herkenbaar! Ik droom de gekste dingen! Drukke nachten 😂

één maand geleden

Reactie op mellens

De onderrugpijn en uitstralende pijn (zenuwpijn?) in mijn bil is echt niet ...
Herkenbaar. Wandelen helpt bij mij.

één maand geleden

Reactie op mellens

Zou het ff in de gaten houden en anders toch even langs de fysio als t langer aanhoudt!

één maand geleden

Reactie op Mama202206

Zou het ff in de gaten houden en anders toch even langs de fysio als t lang ...
Morgenmiddag osteopaat dus hopelijk kan ze me weer helpen 😅

één maand geleden

Herkennen meer mensen pijn/beurs gevoel in de buik tijdens en na het slapen? Ik merk dat m'n buik 2 x sneller groeit dan bij mijn zoontje en voel me echt niet lekker qua lichaam als ik wakker word. Merk dat ik er vandaag ook last van heb, ook hoog in m'n buik. Voor de zekerheid even een mailtje naar de vk gestuurd.

25 dagen geleden

Reactie op Anneklaproosje

Ook heel herkenbaar! Ik droom de gekste dingen! Drukke nachten 😂
Zo herkenbaar! Als ik wakker word moet ik eerst even verwerken wat er allemaal weer voor bizarre en onsamenhangende dromen voorbij gekomen zijn ‘s nachts. Heb het er maar druk mee! 😂

24 dagen geleden

Ben bij de osteopaat geweest: mn bekken was net een baksteen zo vast zat het 🙈 Dus komende 2 dagen even rustig aan en dan ga ik het sporten/zwemmen oppakken want als ik dit had kunnen voorkomen 🤭

23 dagen geleden

Eigenlijk weinig klachten. Sinds gister erg duizelig 🥴 bijna flauwgevallen. Maandag nog mijn bloeddruk gemeten die prima was. Werk in de zorg dus zal zo nogmaals mijn bloeddruk meten. Meer last van dat het plots op komt zetten met 16+4 ?

23 dagen geleden

Reactie op Saynm98

Eigenlijk weinig klachten. Sinds gister erg duizelig 🥴 bijna flauwgevallen ...
Merk bij mij dat de duizeligheid per dag verschilt!

23 dagen geleden

Reactie op Saynm98

Eigenlijk weinig klachten. Sinds gister erg duizelig 🥴 bijna flauwgevallen ...
Ik heb ook last van duizeligheid, maar ook steeds met meten een prima bloeddruk. M'n verloskundige zei dat dit kan komen doordat je bloeddruk dan sterk wisselt gedurende de dag.

22 dagen geleden

Inmiddels voornamelijk hoofdpijn, nek/schouderpijn en bandenpijn. 16w2d.

21 dagen geleden

Ook geen klachten alleen weer een enorm opgeblazen buik? Herkenbaar voor iemand? Staat echt op spanning en is dubbel zo groot in de avond vs ochtend. Nu 17+6.

20 dagen geleden

Reactie op mellens

Herkenbaar! Als ik 10 min sta dan krijg ik last, vooral nu van mijn bovenbeen richting mijn voet. Ik raad je aan om even een afspraak te maken bij een bekkentherapeut. Ze kan je passende oefeningen geven. Bij mij heeft ze ook tape geplakt op mijn onderrug.