136 Reacties

20 dagen geleden

Nu 15 weken en ik merk gemiddeld minder moe te zijn. Maar na vandaag bijvoorbeeld veel buiten en in beweging te zijn geweest slaan vermoeidheid en lichte misselijkheid in als een bom in de avond 馃槄

20 dagen geleden

Reactie op S1m0neTheSim

Herkenbaar! Als ik 10 min sta dan krijg ik last, vooral nu van mijn bovenbe ...
Ja goeie, ik loop bij de osteopaat en dat helpt al best wel! Maar die gaat bijna met verlof dus misschien ff bekkenfysio contacten in de tussentijd 馃槄

20 dagen geleden

Meer die verschil zien per dag aan hun buik?? Ben 18 weken en soms is hij echt groot. Vandaag weer minder

20 dagen geleden

Reactie op FabienneJanique

Ook geen klachten alleen weer een enorm opgeblazen buik? Herkenbaar voor ie ...
Herkenbaar! Buik is de laatste dagen idd meer opgeblazen. Morgen 18 weken.

19 dagen geleden

Reactie op mellens

De onderrugpijn en uitstralende pijn (zenuwpijn?) in mijn bil is echt niet ...
Herkenbaar! Bij mij vooral aan het einde van de dag, als ik ook in zijn algemeenheid mooie word. Ik ga kijken of ik op termijn bij een bekkenfysio of oefentherapeut terecht kan. Voor nu stukjes wandelen, bekken vaak kantelen (rug bol en hol maken) en ik heb een wiebelkussentje besteld voor op kantoor

19 dagen geleden

Reactie op Mieke_1989

Herkenbaar! Bij mij vooral aan het einde van de dag, als ik ook in zijn alg ...
Moe* word

19 dagen geleden

Reactie op Krissy790

Herkenbaar! Buik is de laatste dagen idd meer opgeblazen. Morgen 18 weken.
Ja herkenbaar! Plus niet goed naar de wc kunnen

19 dagen geleden

Reactie op SereneVallei828894

Ja herkenbaar! Plus niet goed naar de wc kunnen
Merken jullie ook lucht in je buik?

19 dagen geleden

Reactie op SereneVallei828894

Merken jullie ook lucht in je buik?
Jep.. buik is soms ook echt heel groot daardoor

15 dagen geleden

Zijn er meer vrouwen die vaker last hebben van hartkloppingen?

15 dagen geleden

Reactie op BabyApril25

Meer die verschil zien per dag aan hun buik?? Ben 18 weken en soms is hij ...
Herkenbaar! Vorige week kon ik mijn broek niet meer aan. Ik denk dat de probiotica nu zijn werk doet, want nu mijn darmen niet meer verstopt zitten is mijn buik ineens weer als een maand geleden馃槄

15 dagen geleden

Zijn er meer vrouwen die vaker last hebben van hartkloppingen?
Ja, dagelijks! Heel vervelend gevoel.

15 dagen geleden

Precies aan het begin van het tweede trimester kreeg ik een stuk meer energie. Nu bijna 16 weken en ik kak weer helemaal in pffff. Loop voor m'n gevoel ontzettend achter de feiten aan. Vooral met huishoudelijk werk. Gelukkig doet m'n man ook veel en komt m'n moeder af en toe langs voor de grote dingen.
Nou hoorde ik dat de meeste vrouwen het warm hebben tijdens de zwangerschap en dat je lichaamstemperatuur een halve graad oid hoger ligt. Maar ik heb het dus echt enorm koud, echt elke dag. Nu ben ik van mezelf al kouwelijk, maar dit is wel echt het toppunt. Zijn er meer van jullie die dat herkennen?

15 dagen geleden

Reactie op WeldenkendeSterrenbeeld751090

Nou hoorde ik dat de meeste vrouwen het warm hebben tijdens de zwangerschap ...
Ik heb het ook sneller koud! Nu ook extra lange mouwenshirts gekocht bij de hm en zeeman, hele fijne ribstofjes voor een klein prijsjes. Normaal altijd alleen een hemdje onder m'n truien maar dit is nu wel fijn!

15 dagen geleden

Reactie op sunflower_86

Ja, dagelijks! Heel vervelend gevoel.
Ik heb dus het idee dat het ook vaak opspeelt als de baby draait. Heb jij dit toevallig ook?

15 dagen geleden

Oh ja echt al sinds het begin van de zwangerschap nonstop ijskoud. Zelfs in de zomer.

15 dagen geleden

Zijn er al vrouwen die het kleine wondertje voelen?

15 dagen geleden

Ik heb dus het idee dat het ook vaak opspeelt als de baby draait. Heb jij d ...
Zou heel goed kunnen. Ik voel de kleine nauwelijks tot niet. Heb tot nu toe een enkel plopje gevoeld, maar nu al dagen niets. Wat me toch ergens ook weer onzeker maakt ofzo

15 dagen geleden

Oooh hier ook zo koud!! Zelfs in de zomer een warme pyjama en sokken aan moeten trekken in bed馃槀