136 Reacties
20 dagen geleden
Meer die verschil zien per dag aan hun buik?? Ben 18 weken en soms is hij echt groot. Vandaag weer minder
19 dagen geleden
Reactie op mellens
De onderrugpijn en uitstralende pijn (zenuwpijn?) in mijn bil is echt niet ...
Herkenbaar! Bij mij vooral aan het einde van de dag, als ik ook in zijn algemeenheid mooie word. Ik ga kijken of ik op termijn bij een bekkenfysio of oefentherapeut terecht kan. Voor nu stukjes wandelen, bekken vaak kantelen (rug bol en hol maken) en ik heb een wiebelkussentje besteld voor op kantoor
19 dagen geleden
Reactie op Mieke_1989
Herkenbaar! Bij mij vooral aan het einde van de dag, als ik ook in zijn alg ...
Moe* word
19 dagen geleden
Reactie op Krissy790
Herkenbaar! Buik is de laatste dagen idd meer opgeblazen. Morgen 18 weken.
Ja herkenbaar! Plus niet goed naar de wc kunnen
19 dagen geleden
Reactie op SereneVallei828894
Ja herkenbaar! Plus niet goed naar de wc kunnen
Merken jullie ook lucht in je buik?
19 dagen geleden
Reactie op SereneVallei828894
Merken jullie ook lucht in je buik?
Jep.. buik is soms ook echt heel groot daardoor
15 dagen geleden
Reactie op BabyApril25
Meer die verschil zien per dag aan hun buik?? Ben 18 weken en soms is hij ...
Herkenbaar! Vorige week kon ik mijn broek niet meer aan. Ik denk dat de probiotica nu zijn werk doet, want nu mijn darmen niet meer verstopt zitten is mijn buik ineens weer als een maand geleden馃槄
15 dagen geleden
Zijn er meer vrouwen die vaker last hebben van hartkloppingen?
Ja, dagelijks! Heel vervelend gevoel.
15 dagen geleden
Precies aan het begin van het tweede trimester kreeg ik een stuk meer energie. Nu bijna 16 weken en ik kak weer helemaal in pffff. Loop voor m'n gevoel ontzettend achter de feiten aan. Vooral met huishoudelijk werk. Gelukkig doet m'n man ook veel en komt m'n moeder af en toe langs voor de grote dingen.
15 dagen geleden
Nou hoorde ik dat de meeste vrouwen het warm hebben tijdens de zwangerschap en dat je lichaamstemperatuur een halve graad oid hoger ligt.
Maar ik heb het dus echt enorm koud, echt elke dag. Nu ben ik van mezelf al kouwelijk, maar dit is wel echt het toppunt.
Zijn er meer van jullie die dat herkennen?
15 dagen geleden
Reactie op WeldenkendeSterrenbeeld751090
Nou hoorde ik dat de meeste vrouwen het warm hebben tijdens de zwangerschap ...
Ik heb het ook sneller koud! Nu ook extra lange mouwenshirts gekocht bij de hm en zeeman, hele fijne ribstofjes voor een klein prijsjes. Normaal altijd alleen een hemdje onder m'n truien maar dit is nu wel fijn!
15 dagen geleden
Reactie op sunflower_86
Ja, dagelijks! Heel vervelend gevoel.
Ik heb dus het idee dat het ook vaak opspeelt als de baby draait. Heb jij dit toevallig ook?
15 dagen geleden
Oh ja echt al sinds het begin van de zwangerschap nonstop ijskoud. Zelfs in de zomer.
15 dagen geleden
Ik heb dus het idee dat het ook vaak opspeelt als de baby draait. Heb jij d ...
Zou heel goed kunnen. Ik voel de kleine nauwelijks tot niet. Heb tot nu toe een enkel plopje gevoeld, maar nu al dagen niets. Wat me toch ergens ook weer onzeker maakt ofzo
15 dagen geleden
Oooh hier ook zo koud!! Zelfs in de zomer een warme pyjama en sokken aan moeten trekken in bed馃槀