136 Reacties

15 dagen geleden

Reactie op sunflower_86

Zou heel goed kunnen. Ik voel de kleine nauwelijks tot niet. Heb tot nu toe ...
Hoeveel weken ben je vandaag?

Reactie op BabyApril25

Oooh hier ook zo koud!! Zelfs in de zomer een warme pyjama en sokken aan mo ...
Goed te horen dat jullie hier ook last van hebben. Niet fijn natuurlijk 😅 En ik overweeg om een elektrische deken te kopen en sowieso nog een extra longsleeve aan te trekken 🥶

14 dagen geleden

Reactie op Viv123

Ik heb het ook sneller koud! Nu ook extra lange mouwenshirts gekocht bij de ...
Zou je het linkje willen delen? Ik heb het ook super koud dus opzoek naar lekkere shirts voor onder m’n truien

14 dagen geleden

Reactie op WeldenkendeSterrenbeeld751090

Goed te horen dat jullie hier ook last van hebben. Niet fijn natuurlijk 😅 ...
Ja elektrische deken ❤️ wat ik zelf ook chill vind: wij hebben slimme stekkers (+- €25) en als je die tussen je elektrische deken en het stopcontact stopt kun je m op een timer zetten en kun je vanaf je telefoon aanzetten. Heerlijk om altijd in een voorverwarmd bed te stappen!

14 dagen geleden

Reactie op sunflower_86

Het kan zijn dat de placenta aan de voorzijde ligt (dus tegen je buikwand aan), dan voel je je kindje meestal wat later en minder heftig, omdat er een kussentje tussen zit

14 dagen geleden

Zijn er meer dames die pijn hebben zo’n 7cm onder de navel? Ik heb al de hele dag een zeurend/trekkend gevoel en maak me er heel erg zorgen om. Ook omdat ik in Azië ben, diarree heb en hoofdpijn. Hoop zo dat het kindje niks opgelopen heeft en dat dit normale klachten zijn… voor mij is de trekkende pijn op deze plek iig nieuw 😰

14 dagen geleden

Reactie op Mi_k

Zou je het linkje willen delen? Ik heb het ook super koud dus opzoek naar l ...
Ik heb ze in de winkel gekocht maar gewoon basic shirt met rib kun je makkelijk vinden in de winkel!

14 dagen geleden

Reactie op Shirley94

Zijn er meer dames die pijn hebben zo’n 7cm onder de navel? Ik heb al de he ...
Voor mij een onbekend gevoel, maar dat hoeft niks te zeggen. Een trekkend gevoel kan ook groei- of bandenpijn zijn. Ik zou misschien in dit geval toch even de verloskundige bellen. En als je ook koorts hebt dat proberen wat te temperen met paracetamol en in de gaten houden of je geen bloedverlies hebt. Sterkte!

14 dagen geleden

Reactie op sunflower_86

Ik voel ook propjes af en toe, en soms dagen niet, placenta ligt voorkant, gisteren 20 weken echo gehad en de kleine was wel heel erg actief de hele tijd

13 dagen geleden

Reactie op Mieke_1989

Voor mij een onbekend gevoel, maar dat hoeft niks te zeggen. Een trekkend g ...
Dankjewel, ik ga ze inderdaad eventjes bellen!

13 dagen geleden

Afgelopen dinsdag verkeerd gedraaid in bed. Toen schoot het in mijn onderrug. Vrijdag ff te veel gedaan op werk (kdv) en nu mega last van mn onderrug. Hopelijk trekt het nog weg

11 dagen geleden

Nog meer dames die echt veel last hebben van bovenbuik pijn? Alsof je altijd teveel gegeten heb. Zo'n gevoel. Wil liefste alleen maar liggen. Lopen gaat ook echt vermoeiend al na enige tijd. Had dit de vorige zwangerschap totaal niet zo erg.

11 dagen geleden

Reactie op KGR

Nog meer dames die echt veel last hebben van bovenbuik pijn? Alsof je altij ...
Heb dit ook af en toe. Komt door het groeien van de buik zei mijn vk..

10 dagen geleden

Beetje ongemakkelijk.. maar ik merk dat mijn onderbroek vaak vochtiger is dan normaal. Het zou natuurlijk kunnen zijn dat ik door de zwangerschap meer afscheiding heb, maar soms ben ik bang dat het vruchtwater zou kunnen zijn. Hoe weet ik dat zeker? Heeft iemand hier ervaring mee?

10 dagen geleden

Ik heb dit ook en schijnt normaal te zijn. Volgens mij is het een manier van je lichaam om je daar beneden tegen infecties te beschermen.

10 dagen geleden

Reactie op MelvZ

Beetje ongemakkelijk.. maar ik merk dat mijn onderbroek vaak vochtiger is d ...
Meer afscheiding is normaal. Je zou, als je het niet vertrouwt, er aan kunnen ruiken. Beetje gek misschien, maar afscheiding ruikt een beetje zurig, vruchtwater schijnt zoetig te ruiken

10 dagen geleden

Emoties! Ik had net een lach en huilbui in een haha. Kan wel lachen om mezelf met al die onverklaarbare emotie golven.

10 dagen geleden

Ik heb nu al 2 dagen een drukkend gevoel op mijn blaas, onderbuik. En continu aandrang om te plassen. Zijn dan kleine beetjes. Vandaag urine na laten kijken, maar geen blaasontsteking. Meer dames met deze symptomen? Ben nu 17 weken.

9 dagen geleden

Reactie op JeugdigeReiger626315

Ik heb nu al 2 dagen een drukkend gevoel op mijn blaas, onderbuik. En conti ...
Ik heb dit een week of 2 geleden gehad.. enorm irritant. Indd enorm symptonen van blaasontsteking (heb niet gecheckt toen). Is vanzelf over gegaan met een paar dagen.. Ik hoop bij jou ook :(

9 dagen geleden

Ik pak sinds mijn zwangerschap elk virusje op wat maar in mijn omgeving is.. voorheen had ik hier nooit last van. Maar als kinderverpleegkundige in het griep en RS seizoen nu, zal ik een pittige winter tegemoet krijgen 🤧😷🥴