136 Reacties

9 dagen geleden

Reactie op KGR

Ik heb dit een week of 2 geleden gehad.. enorm irritant. Indd enorm sympton ...
Ah fijn dat het over is gegaan bij jou! Hoop het bij mij ook idd, als dit voor de rest van de zwangerschap is dan is dat echt niet prettig.. maar zo lang het niet gevaarlijk is voor de baby ben ik blij!

8 dagen geleden

Ik ben nu 20 weken zwanger. Gister had ik een top dag, veel energie en goed humeur. Vandaag het omgekeerde, al heel de dag moe en futloos. Net bezoekje gebracht aan de wc ivm misselijkheid. Helaas is het overgeven dus nog niet achter de rug.

7 dagen geleden

Reactie op JeugdigeReiger626315

Ah fijn dat het over is gegaan bij jou! Hoop het bij mij ook idd, als dit v ...
Ik heb dit vaak op momenten dat ik nog niet echt genoeg heb gedronken, dan heb ik echt het gevoel van blaasontsteking. Heel veel water drinken, ruime broek aan en buik goed ontspannen helpt me dan馃崁

6 dagen geleden

Ik heb last van een beurs gevoel rond de navel ter hoogte van de fundus (vooral als ik er zachtjes op druk. Alsof het een grote blauwe plek is) en een zeurend gevoel achter de schaamstreek. Ik ga er vanuit dat het groeipijn is, maar als het morgen niet minder is geworden dan bel ik de vk. Voorheen kende ik de groeipijn vooral in m'n liezen, maar alles wordt natuurlijk steeds groter (17 weken)

6 dagen geleden

Reactie op Nomi4

Ik heb last van een beurs gevoel rond de navel ter hoogte van de fundus (vo ...
Herkenbaar! Heb hierover ook de vk gebeld. Bij mij was het wel in mijn hele buik en zij vond het als groeipijn klinken. Mijn buik voelde ook erg strak.

5 dagen geleden

Is het normaal om nog steeds veel opgeblazen te zijn en lucht in je buik te hebben met week 20? Soms weet ik niet of ik nou echt een buikje krijg of dat het wederom mijn darmen zijn

5 dagen geleden

Oooh heb al twee dagen de hele dag honger. Zelfs als ik net gegeten heb kan ik nog een maaltijd weg krijgen.

5 dagen geleden

19+1 en soort ongesteldheids pijn en ook harde buiken bij veel inspannen. Helaas begin ik nu ook last van mijn bekken te krijgen denk ik. Uitstralende pijn naar mijn rechter bil en loop een beetje mank.

4 dagen geleden

Nu 17 weken zwanger, en voel weer de vermoeidheid van het eerste trimester. Nog meer dames daar last van?

4 dagen geleden

20+2 en heb tegenwoordig als ik te lang zit op mijn werk, dat ik last krijg van mijn stuitje. En bij veel/snel lopen krijg ik een beetje last onderin mijn buik

4 dagen geleden

Reactie op Krissy790

20+2 en heb tegenwoordig als ik te lang zit op mijn werk, dat ik last krijg ...
Same here!

4 dagen geleden

Inmiddels 18 weken zwanger en al sinds het begin heb ik het ontzettend koud. Meer mensen die hier last van hebben?

4 dagen geleden

Voor de dames met een pijnlijk stuitje, ik heb dit kussen gekocht en is echt top. Neem het overal mee naartoe 馃槀 https://www.bol.com/nl/p/nitesense-zitkussen-orthopedisch-n18-zitkussen-ergonomisch-voor-autostoel-bureaustoel-wigkussen-stuitkussen-stoelkussen-zwart/9300000173669471?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

4 dagen geleden

Reactie op EgcellentExpectation

Inmiddels 18 weken zwanger en al sinds het begin heb ik het ontzettend koud ...
Ja!!!

3 dagen geleden

Reactie op Nathalieprezzy

19+1 en soort ongesteldheids pijn en ook harde buiken bij veel inspannen. H ...
Precies hetzelfde.. pijn in de kuiltjes in m鈥檔 onderrug en dan schiet het me soms in de rechter bil 馃ゲ Hopelijk blijft het hier bij. Ik ben bijna 20 weken