1305 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben nu precies 4 weken en heb mega kramp, alsof ik heel erg ongesteld ben

2 maanden geleden

Reactie op louzapoes

Ik ben nu precies 4 weken en heb mega kramp, alsof ik heel erg ongesteld be ...
Had ik ook! Maakte me echt gelijk weer heel erg zorgen. Ben ook erg moe. Verder nog geen pijn in mn borsten of rug. Heel af en toe misselijk haha

2 maanden geleden

Reactie op adlx

Had ik ook! Maakte me echt gelijk weer heel erg zorgen. Ben ook erg moe. Ve ...
Goed te horen dat ik niet de enige ben. Ik maakte me ook zorgen maar het schijnt er echt bij te horen. En hoe ver ben jij nu?

2 maanden geleden

Reactie op louzapoes

Goed te horen dat ik niet de enige ben. Ik maakte me ook zorgen maar het sc ...
Vandaag 4 weken. Vorige keer met 7 weken een miskraam gehad dus ook best wel alles op een vergrootglas aan t leggen hoor haha.. ik merk wel dat de laatste dagen ik het los laat “en t wel zie” dat het een stuk minder is qua pijntjes haha

2 maanden geleden

Reactie op adlx

Vandaag 4 weken. Vorige keer met 7 weken een miskraam gehad dus ook best we ...
Oh wat naar. Ja dat snap ik dat je overal op let dan. Maar fijn dat je het een beetje kunt loslaten. Ik google zelf elk kwaaltje en pluis alle forums uit hahaha

2 maanden geleden

Reactie op louzapoes

Oh wat naar. Ja dat snap ik dat je overal op let dan. Maar fijn dat je het ...
Haha ja, 1 tip probeer het te stoppen! Als het misgaat, heb je daar echt niets over te zeggen of kun je er niets tegen doen! Ik merkte dat de eerste keer ik dat ook deed en achteraf baalde ik echt “dat ik me zo gek had gemaakt” Maarja makkelijker gezegd dan gedaan haha 😝😝

2 maanden geleden

Vandaag 4 weken en 4 dagen. Ook last van krampen, moe, misselijk en pijnlijke borsten.

2 maanden geleden

Reactie op louzapoes

Ik ben nu precies 4 weken en heb mega kramp, alsof ik heel erg ongesteld be ...
Jaa heb ik ook, en elke keer bij het afvegen denken oo nee toch geen bloed?? Niet goed voor je hart dit 🫣

2 maanden geleden

Ik ben nu waarschijnlijk 5 weken zwanger. In het begin heel erg moe, buikkrampen.. nu behalve gevoelige borsten, moodswings en vermoeidheid voel ik niet zo veel. Maakt me echt mega onzeker.... 15 augustus pas een echo. Dus duurt nog even. Maar vind het wel heel spannend. Elke keer als ik naar de wc ga kijken dat er geen bloed op mn wc papier zit omdat ik er een naar gevoel bij hou omdat ik voor mn gevoel een klacht die ik had ben kwijtgeraakt... Dit is ook mn eerste zwangerschap dus bij alles denk ik: Oh nee, hoort dit er wel bij...

2 maanden geleden

Reactie op Eline2308

Ik ben nu waarschijnlijk 5 weken zwanger. In het begin heel erg moe, bui ...
Ohja dat heb ik ook! Elke keer checken bij het afvegen. Zo bang om bloed te zien. Hopelijk worden we vanzelf zekerder naarmate we langer zwanger zijn..

2 maanden geleden

Reactie op louzapoes

Ohja dat heb ik ook! Elke keer checken bij het afvegen. Zo bang om bloed te ...
Haha, ja inderdaad. Om gek van te worden. 😂 Als ik hem op de echo zie, ben ik denk ik pas echt een beetje gerustgesteld. Maar het is gewoon ook mega spannend. Je wilt het zo graag en dan wil je ook dat alles goed gaat. En ik weet dat we er geen controle over hebben, maar dat maakt het wel lastig.

2 maanden geleden

Reactie op louzapoes

Ohja dat heb ik ook! Elke keer checken bij het afvegen. Zo bang om bloed te ...
En toch hoeft bloed niet altijd erg te zijn gaf mijn verloskundige gister aan, het hoort er soms gewoon bij zei ze. Ik heb voor bijna 2 dagen terug ook een paar dagen gebloed, ik dacht dat het mijn menstruatie was. Omdat het niet doorzette, toch maar even getest haha

2 maanden geleden

Vandaag 4 weken. Dagelijks toch wel last van menstruatiekrampen en lage rugpijn. Blijft spannend weer🤞.

2 maanden geleden

Reactie op VD2024

En toch hoeft bloed niet altijd erg te zijn gaf mijn verloskundige gister a ...
Ok, dat is goed om te horen!

2 maanden geleden

Gisteren de hele dag “beroerd” en vandaag weer nergens last van. Wordt je zooo onzeker van 😞

2 maanden geleden

Hier nu de derde dag geen menstruatie.. wel pijn aan mn borsten en vlagen misselijk.. ook lichte krampen..

2 maanden geleden

Reactie op Eline2308

Ik ben nu waarschijnlijk 5 weken zwanger. In het begin heel erg moe, bui ...
Ik heb hetzelfde! Had echt erge kramp, dacht dat ik ongesteld ging worden. Toch positief. Nu voel ik eigenlijk helemaal niks meer en dat vind ik echt mega spannend! Ook ik heb pas 19 augustus een echo. Duurt echt lang dan he!

2 maanden geleden

Reactie op sofiamaria

Ik heb hetzelfde! Had echt erge kramp, dacht dat ik ongesteld ging worden. ...
Ja echt.... Nou, in ieder geval blij dat ik niet de enige ben... ♥️

2 maanden geleden

Hi allemaal! Ik weet niet of het hier mag maar ik heb nog geen positieve test. Wel heb ik sinds een dag of 5 er last van mijn borsten, vooral de tepel. Ook lijkt deze een beetje gelig. Nu heb ik PCOS en ben ik nog niet te traject in het ziekenhuis gestart. En zwangerschap lijkt mij dus ook vrij klein. Iemand tips?

2 maanden geleden

Ik heb op 24 juli een test gedaan zeer licht streepje. Mijn menstruatie cyclus start 26 juli. Op 25 juli had ik menstruatie dacht ik, ik zocht op als je bloed verliest bij zwangerschap en dit werd innesteling bloeding die duurt 1 A2 dagen ik had het 2,5 dagen dus ik dacht dat menstruatie zou zijn. Op 27 juli opnieuw getest doordat de bloeding gestopt was. En was nu 2 duidelijke strepen. Zo bang dat ik een miskraam deed door die bloeding, wat spannend allemaal. De 2 de test geeft zekerheid, we hebben terug vertrouwen.