1305 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op BabyApril25
Jaa achteraf bij mij dus ook zo. Word er gek van. Heel soms mn armen er ook ...
Nu je het zegt tintelen mijn armen ook veel, krachtverlies in mn handen echt een spierpijn gevoel. Misschien hangt dat inderdaad samen, had ik nog niet over na gedacht 馃槄
3 maanden geleden
Reactie op jeanin
Nu je het zegt tintelen mijn armen ook veel, krachtverlies in mn handen ech ...
Jaa ik merkte het in bed ineens. Heb het nu weer. Echt niet leuk
3 maanden geleden
Reactie op Janehof
Ik ben nu 6 wk, ik heb echt elke avond buikpijn (voelt een beetje als gas i ...
Ik heb hier ook last van (en ben ook echt opgeblazen in de avond)
3 maanden geleden
Hoi hoi,
Sinds maandag heb ik ontdekt zwanger te zijn van ons eerste kindje. Ik vind het heel erg spannend en moet ook nog erg wennen aan het idee. Volgens de verloskundige ben ik 8 april uitgerekend.
Ik heb al een week last van buikpijn, die lijkt op menstruatie pijn. Ook heb ik pijn in m鈥檔 onder rug. Af en toe trekt het weer even weg, maar komt telkens weer terug.
Ik maak mij een beetje zorgen, omdat ik geen idee heb of dit normaal is. Zijn er andere mommy鈥檚 to be die hier ook last van hebben?
3 maanden geleden
Hoi, ik ben nu 6 weken zwanger gevoelige pijnlijke borsten en de vermoeidheid en duizeligheid is de grootste symptoom ik sta gewoon moe op en ben niet vooruit te branden ik kan elk moment wel in slaap vallen of ik wil liggen! Ik heb deze week vakantie en wilde zoveel dingen doen maar ik kan mezelf er niet tot aanzetten, ik zit nu al op tegen het moment dat ik weer moet beginnen met werken 馃ゲ馃ス
3 maanden geleden
Reactie op mmaeganh
Hoi hoi,
Sinds maandag heb ik ontdekt zwanger te zijn van ons eerste kind ...
Ik heb die krampjes ook .aar bij mijn menstruatie waren ze vele malen erger. Nu voelt het meer als een constante druk op mn onderbuik en soms steekjes, de baarmoeder groeit, dus denk dat het dat is. Ik ben ook zwanger van ons eerste kindje en vind het super spannend. 29 augustus de eerste echo. Gelukkig mag ik de verloskundige altijd bellen of mailen met vragen zeiden ze
3 maanden geleden
Reactie op ellenkamp
Hebben jullie allemaal meteen na de test de huisarts gebeld? 鈽猴笍
Nee eerst de verloskundige. Ik bel maandag de huisarts. Dan ben ik 6 weken. En mijn huisarts is nu met vakantie en is maandag weer terug 馃槄