1305 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op BabyApril25

Jaa achteraf bij mij dus ook zo. Word er gek van. Heel soms mn armen er ook ...
Nu je het zegt tintelen mijn armen ook veel, krachtverlies in mn handen echt een spierpijn gevoel. Misschien hangt dat inderdaad samen, had ik nog niet over na gedacht 馃槄

3 maanden geleden

Reactie op clau1985

Deze heb ik altijd, Permsal en is echt geweldig! Lees nu dit artikel dus ju ...
Bedankt voor de tip! Ga ik opzoeken 鉂わ笍

3 maanden geleden

Reactie op clau1985

Krijg de link niet gekopieerd maar dus even googelen op permsal magnesium e ...
Hier het stuk, kan dus zeker helpen bij restless legs

3 maanden geleden

Ik ben nu 6 wk, ik heb echt elke avond buikpijn (voelt een beetje als gas in me buik). In de ochtend is het weer weg. Hebben meer mensen dit?

3 maanden geleden

Reactie op jeanin

Nu je het zegt tintelen mijn armen ook veel, krachtverlies in mn handen ech ...
Jaa ik merkte het in bed ineens. Heb het nu weer. Echt niet leuk

3 maanden geleden

Reactie op Janehof

Ik ben nu 6 wk, ik heb echt elke avond buikpijn (voelt een beetje als gas i ...
Ik heb hier ook last van (en ben ook echt opgeblazen in de avond)

3 maanden geleden

Reactie op Geurwolkje

Opgeblazen gevoel en buikkrampen.
Same here!

3 maanden geleden

Reactie op clau1985

Hier het stuk, kan dus zeker helpen bij restless legs
Ik ben nu 4+4 en doe sinds twee dagen magnesium olie onder m鈥檔 voeten voor het slapen en slaap ineens veeeeel beter en dieper!

3 maanden geleden

Hoi hoi, Sinds maandag heb ik ontdekt zwanger te zijn van ons eerste kindje. Ik vind het heel erg spannend en moet ook nog erg wennen aan het idee. Volgens de verloskundige ben ik 8 april uitgerekend. Ik heb al een week last van buikpijn, die lijkt op menstruatie pijn. Ook heb ik pijn in m鈥檔 onder rug. Af en toe trekt het weer even weg, maar komt telkens weer terug. Ik maak mij een beetje zorgen, omdat ik geen idee heb of dit normaal is. Zijn er andere mommy鈥檚 to be die hier ook last van hebben?

3 maanden geleden

Reactie op Musiclove

Meer die echt misselijk/gevoelige buik zijn maar niet hoeven over t geven? ...
Ik ben ook echt de hele dag misselijk (soms) overgeven

3 maanden geleden

Hoi, ik ben nu 6 weken zwanger gevoelige pijnlijke borsten en de vermoeidheid en duizeligheid is de grootste symptoom ik sta gewoon moe op en ben niet vooruit te branden ik kan elk moment wel in slaap vallen of ik wil liggen! Ik heb deze week vakantie en wilde zoveel dingen doen maar ik kan mezelf er niet tot aanzetten, ik zit nu al op tegen het moment dat ik weer moet beginnen met werken 馃ゲ馃ス

3 maanden geleden

Reactie op mmaeganh

Hoi hoi, Sinds maandag heb ik ontdekt zwanger te zijn van ons eerste kind ...
Hee ik heb vandaag ontdekt dat ik zwanger ben van ons eerste kindje, ben 19 april uitgerekend en heb precies dezelfde klachten. Super spannend he!

3 maanden geleden

Reactie op mmaeganh

Hoi hoi, Sinds maandag heb ik ontdekt zwanger te zijn van ons eerste kind ...
Ik heb die krampjes ook .aar bij mijn menstruatie waren ze vele malen erger. Nu voelt het meer als een constante druk op mn onderbuik en soms steekjes, de baarmoeder groeit, dus denk dat het dat is. Ik ben ook zwanger van ons eerste kindje en vind het super spannend. 29 augustus de eerste echo. Gelukkig mag ik de verloskundige altijd bellen of mailen met vragen zeiden ze

3 maanden geleden

Hebben jullie allemaal meteen na de test de huisarts gebeld? 鈽猴笍

3 maanden geleden

Reactie op ellenkamp

Nee eerst de verloskundige. Ik bel maandag de huisarts. Dan ben ik 6 weken. En mijn huisarts is nu met vakantie en is maandag weer terug 馃槄

3 maanden geleden

Reactie op ellenkamp

Tegenwoordig hoeft dit niet meer. Verloskundige is voldoende, volgens mij geven zij dit dan door.

3 maanden geleden

Reactie op ellenkamp

Hoeft tegenwoordig niet meer, verloskundige is voldoende 馃槂

3 maanden geleden

Ik ben nu 5+5 of iets langer. Had de eerste week voor NOD misselijkheid soms. Nu vooral na een dag werken moe. Opgezette buik maar thats it. Soms denk ik, ohja ik ben zwanger 馃ス. Hopelijk word het niet erg馃き

3 maanden geleden

Nog meer mensen met gevoelige tanden? 馃槄

3 maanden geleden

Reactie op Janehof

Ik ben nu 6 wk, ik heb echt elke avond buikpijn (voelt een beetje als gas i ...
Jup! Eind van de middag/begin avond blaast mijn buik zich enorm op en in de ochtend is het weer weg.