1305 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Joyce78

Hier ontzettend warm. 🥵 Ik ben een onwijs erge koukleum en de hele dag bre ...
Ik heb echt alles wat je hier beschrijft ook, dat duizelige rare gevoel is bij mij ook zo heftig dat ik me soms even moet vasthouden zelfs aan iets. Mijn verloskundige zei dat ik wat regelmatiger moet eten, ook tussendoor even een crackertje enzo, dat schijnt te helpen

3 maanden geleden

Reactie op jennifer0792

Ik had eerst bijna geen symptomen maar nu worden het er wel meer. - Vaaaak ...
Precies dit! Ik zeg steeds tegen mijn vriend dat ik misselijk ben, maar niet echt.. maar toch wel :’) en hij moet het maar snappen hahaha

3 maanden geleden

Voor ik überhaupt de test had gedaan merkte ik al dat ik in ineens heel veel rook... mocht het nou net toevallig 2 warme weken zijn en heel veel mensen zweten hahaha. Daarnaast kwam kokhalzen en pijnlijke borsten. Had al best snel last van kwaaltjes helaas. Bij mijn vorige zwangerschap helemaal niet.

3 maanden geleden

Reactie op jennifer0792

Ik had eerst bijna geen symptomen maar nu worden het er wel meer. - Vaaaak ...
Hoever ben je al? Ik heb ook de helft van je lijstje, diarree ook en blijkbaar komt dat omdat je lichaam aanpast en dat er voeding naar ons kindje gaat en dat passeer de darmen daarmee zijn ze gevoeliger en krijg je diarree, had dit in de 3de week ben nu 6 weekjes en heb het niet meer gehad dus dit gaat beter 🥰 vermoeidheid en licht slapen heb ik al 3 weken deze wordt erger haha

3 maanden geleden

Zijn er meer die last hebben van borrelende darmen en sorry diaree hebben? Ik denk dat ik gisteren iets had gegeten wat niet goed was. Misselijk draaierig buikpijn en flink naar de wc ( gelukkig geen bloed) nu nogsteeds borrelende darmen ( me vriend had overigens ook buikpijn) haha dus weet niet of het door mij komt

3 maanden geleden

Reactie op De gele banaan

Zijn er meer die last hebben van borrelende darmen en sorry diaree hebben? ...
Ja ik ook! Sinds 2 dagen, echt niet normaal :(

3 maanden geleden

Reactie op Mamakimb

Oef dan zijn due dromen nog het minst erge 😔 dat duf zijn heb ik ook, al w ...
Hoop het dat het snel wegtrekt allemaal inderdaad

3 maanden geleden

Reactie op Shirley94

Ja ik ook! Sinds 2 dagen, echt niet normaal :(
Op hoeveel zit je nu?

3 maanden geleden

Hoi Ik heb last van misselijkheid gedurende dag. Iemand tips om dit te minderen? Nu 5 + 2 weken

3 maanden geleden

Hi! Gister positief getest nadat ik al dagen met mezelf in gevecht ben mentaal 😅 Een positieve test viel direct op z’n plaats. Ik denk dat ik nu 4+1 ben, dus nog retevroeg! Ik begin vrijdag met een nieuwe baan dus qua timing niet helemaal top, maar na ruim 1,5 jaar onwijs welkom. Vandaag al de gehele dag zo duizelig… heeft iemand hier een goede tip voor? Ik kan me dit niet goed herinneren van vorige zwangerschap(pen).

3 maanden geleden

Reactie op izzymt

Hoi Ik heb last van misselijkheid gedurende dag. Iemand tips om dit te min ...
Bij mij werken gembercapsules en gemberthee goed. Eten waar je trek in hebt, en niet te veel eten

3 maanden geleden

Ik heb ook wel steeds beetje zo’n menstruatie gevoel.. van die kleine krampjes. Eerste zwangerschap ook gehad maar toch blijft het niet fijn. Pas als je de echo hebt gezien heb je even rust, alleen duurt die nog 3 weken grrrr

3 maanden geleden

Reactie op sann0531

Wie slaapt er ook zo slecht en heel licht? Iemand tips?
Ja ik! Verschrikkelijk, ga proberen vandaag zo laat mogelijk naar bed te gaan.. afgelopen dagen elke keer om 5 wakker..

3 maanden geleden

Heel erg verstopte neus en niet verkouden.

3 maanden geleden

Reactie op Altima

Heel erg verstopte neus en niet verkouden.
Iemand tips

3 maanden geleden

Ik ben intens moe, vooral in de middag. Maar slapen lukt niet. Als ik ‘s middags ga liggen lukt het niet om te slapen. ‘s avonds val ik moeilijk in slaap, slaap niet lekker de nacht door, droom actief en wordt heel vroeg wakker. Zo gek normaal ben ik een echte slaper, val makkelijk in slaap en kan tot laat uitslapen.

3 maanden geleden

Ik ben vandaag 4+1, weet het sinds eergisteren🥰 super blij! Wel wat last van vlaagjes misselijkheid, zere borsten, warm/koud en krampen in de buik en rug. Hebben meer mensen last van dat laatste? Hoort dat erbij?

3 maanden geleden

Ik heb nu 5+3, en heb sinds 2 dagen bruine afscheiding en vanaf vandaag menstruatie krampen. Alleen kruik werkt een beetje maar maak me zo zorgen hierom. Heb nu 20 aug eerste echo staan maar twijfel om morgen de VK te bellen met de vraag of ik eerder terecht kan. Aan de ene kant wil ik het zo graag loslaten maar merk dat ik zo onzeker ben.. Meer mensen die dit ook hebben?

3 maanden geleden

Reactie op Altima

Iemand tips
Je neus spoelen met zout, met een Rhino Horn.. paar keer per week.. eventueel Holisan nasya olie daarna in elk neusgat, voorkomt ook allergieen en gaat verstopping tegen. Is natuurgeneeskundig en kan dus geen kwaad. Veel beter dan neusspray!

3 maanden geleden

Reactie op Babyomw

Ik heb nu 5+3, en heb sinds 2 dagen bruine afscheiding en vanaf vandaag men ...
Ik zou gewoon even bellen.. kan nooit kwaad en dan kan je even overleggen. Heel veel sterkte hopelijk zakt het weg 🤞🏻🙏🏼