1305 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op TaylorG11
Ik heb afgelopen week onwijze last van misselijkheid gehad. Nu heb ik nerge ...
Pff ik zou blij zijn als die misselijkheid weg is. Verknalt mijn hele dag
3 maanden geleden
Reactie op TaylorG11
Ik had mijn eerste zwangerschap ook nergens last van op mijn gevoelige borsten na. Ik werd daar ook onzeker van want niet zwanger voelen is prettig als je weet dat het goed zit, maar zeker niet als je nog geen echo hebt gehad. Maar nu loopt hier een kindje van bijna 3 rond 馃グ dus het hoeft absoluut niks te betekenen!
3 maanden geleden
Reactie op TaylorG11
Bij mij ia de misselijkheid niet helemaal weg maar aanzienlijk minder. Ik ben nu 6+2. Heb verder wel erg gevoelige en pijnlijke borsten heb het altijd te warm en hoofdpijn + slecht slapen
3 maanden geleden
Hoi allemaal!!
Ik ben 6weken zwanger nu van de eerste. De afgelopen 2 weken had ik last van obstipatie en heb nu al 2 dagen rommelende darmen en diaree. Mijn hartslag is ook hoger en heb t warmer dan normaal. Heeft iemand hier ook ervaring mee? Ik heb vrijdag mijn eerste echo, begin me wel af te vragen of dit erbij hoort. En naar mijn weten heb ik niks geks gegeten
3 maanden geleden
Tot dusver eigenlijk amper heftige symptomen. Ben nu 5+2 weken zwanger en de eerste zwangerschap.
Af en toe een opgeblazen buik, met name aan het einde van de dag. Sinds twee dagen wat gevoelige borsten, maar ook niet extreem.
Wel last van vermoeidheid en dan juist 's avonds moeilijk in slaap kunnen komen en 's nachts vaak wakker liggen. En vaak honger en dan ook compleet leeg voelen terwijl ik een uur geleden dan bijvoorbeeld nog een boterham met jam gegeten heb, waar ik normaal echt wel een tijd verzadigd van ben. 馃槄
Dus met vlagen super onzeker en voelt het heel onwerkelijk. Ga regelmatig twijfelen; ben ik wel 茅cht zwanger?
Vandaag over 2 weken onze eerste afspraak met de verloskundige, waarschijnlijk komt dan het besef er pas een beetje.
3 maanden geleden
Reactie op Musiclove
Hier dezelfde klachten.. Wel fijn dat jij het herkent van de 1e zwangerscha ...
Beter dat het mee valt! 鈽猴笍 het kan inderdaad echt veel vervelender. Maar moet wel zeggen, ben er nu alweer klaar mee haha. Bij de eerste verdween het echt direct na 12/13 weken. Gewoon van de ene op de andere dag. Hoop wederom dat dat ook weer het geval gaat zijn
3 maanden geleden
Reactie op mama馃
Ik vrees ook het ergste. Ik heb utrogestan gekregen. Toevallig ervaring mee ...
Ik ben momenteel zwanger van een terugplaatsing en heb utrogestan moeten gebruiken tot en met eergisteren. Ik heb het idee dat het heel erg geholpen heeft bij mijn zwangerschap tot stand brengen ! Heb net een test gedaan en deze is wel opgelopen en het verlies is afgenomen. Mocht het toch weer doorzetten ga ik ook vragen om utrogestan ! Hoop dat ze het geven 馃
3 maanden geleden
Vandaag denk ik 5 +3 weken. Ben zo ontzettend bang dat het hartje niet klopt over 2 weken. Ik vind het zo lastig omdat ik het alleen met mijn man kan delen en nog niet met familie of vrienden. Mijn man is nuchter en zegt dat het toch mooi is dat je daar nu druk om mag maken. Haha ja zo kan je het ook zien.
Vanwege het Asherman syndroom zaten we in een ivf traject maar het is nu via de normale weg gebeurt. Dat is al een wonder opzich. Ben ik ook dankbaar voor maar aan de ene kant geloof ik het nog niet. Ik ben benieuwd met miskramen helaas.