1305 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op BabyApril25

Heb sinds een paar dagen de hele dag het gevoel alsof ik een enorme kater h ...
Vreselijk hé? Zo omschreef ik het in mijn vorige zwangerschap ook. Deze keer heb ik het de ene dag wel en de andere niet. Zo lullig zo'n kater zonder te drinken...

3 maanden geleden

Reactie op ddkrs

Ik heb hetzelfde… echt heel pijnlijk 15/30 min lang en dan verdwijnt het oo ...
Het is inderdaad erg pijnlijk, bah! Ja dat zou goed kunnen inderdaad. Ik heb gelukkig ook geen bloedverlies dus ik denk dat we er dan maar vanuit moeten gaan dat het een positief teken is en ons lichaam gewoon hard aan het werk is! 😊

3 maanden geleden

Ik ben nu 6+2 en ik had gisteren twee x over wat licht bruin afgeveegd en verder niks en nergens last van. Ja zere borsten en misselijk. Maar dit is m’n 5de zwangerschap waarvan onze eerste een dochter is die is met 20 weken overleden in de buik. En daarna hebben we 3 miskramen gehad… rond 8 weken. Dus dit is erg spannend. 20 augustus de echo!

3 maanden geleden

Reactie op Macy86

Vreselijk hé? Zo omschreef ik het in mijn vorige zwangerschap ook. Deze kee ...
Jaa echt verschrikkelijk. Had er al een hekel aan maar dit slaat alles😂

3 maanden geleden

Ik ben nu 4 weken (en 1dag??) en voel een licht trekkerig gevoel linksonder bij mijn lies. Iemand die dit herkent? Het doet geen pijn en is ook geen kramp. Ik zou het eerder omschrijven als een soort spiertje wat af en toe trekt

3 maanden geleden

Reactie op Jennn-

Het is inderdaad erg pijnlijk, bah! Ja dat zou goed kunnen inderdaad. Ik h ...
Ik heb van 3,5 - 6 weken dit dagelijks gehad. Was heel naar. Constant buikkrampen en niet zo'n beetje ook. Alsof je even goed wil leeglopen op de wc of gewoon van heeeeel veel gas af moet. En dan continue die krampen en komen en gaan. Werd er heel onzeker van en heb uiteindelijk wel pcm genomen, want ik kon niet meer. Ben zelfs van werk ziek naar huis gegaan. Uiteindelijk is het na 6wk weg getrokken. Nu heel af en toe een licht krampje, maar vandaag 7 weken met een mooi groeiend kindje😊

3 maanden geleden

Ik heb van 3,5 - 6 weken dit dagelijks gehad. Was heel naar. Constant buikk ...
Ja precies dit dus! Wat naar dat je er zo lang last van hebt gehouden! Maar goed om te weten dat dit dus 'normaal' is en erbij kan horen. Als de pijn te heftig word ga ik ook zeker pcm nemen. Gelukkig trok de meest heftige pijn na 1.5 uur weg en nu zeurt het alleen nog. Wat fijn dat het goed gaat! 😊

3 maanden geleden

Reactie op Aminé

Ik ben nu 4 weken (en 1dag??) en voel een licht trekkerig gevoel linksonder ...
Ik heb precies hetzelfde ben even ver als jij

3 maanden geleden

100x plassen.. je zou toch denken, eens is het water op. Maar nee hoor 🚽

3 maanden geleden

Ik ben 4,6 weken en heb me ineens een stel rusteloze benen sinds vanavond! Herkent iemand dit?

3 maanden geleden

Reactie op Carmennņ

Ik heb precies hetzelfde ben even ver als jij
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Heb jij al meer symptomen? Verder plas ik veel overdag maar geen misselijkheid of iets

3 maanden geleden

Reactie op Aminé

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Heb jij al meer symptomen? Verder plas ...
Jij ook gefeliciteerd ☺️ Ik word elke keer heel vroeg wakker, vroeger dan normaal. En heb de eerste twee dagen van positieve test migraine gehad wat ik nooit heb. En verder niet zoveel.. en jij?

3 maanden geleden

Reactie op HendrinaJonker

Ik ben nu 6+2 en ik had gisteren twee x over wat licht bruin afgeveegd en v ...
Heel veel succes, dat is zeker super spannend nu voor jullie!🤞🏾

3 maanden geleden

Reactie op Joyce78

Heel veel succes, dat is zeker super spannend nu voor jullie!🤞🏾
Dankjewel 🙏🏻

3 maanden geleden

Reactie op louzapoes

Ik ben nu precies 4 weken en heb mega kramp, alsof ik heel erg ongesteld be ...
ik ben nu 5+3 en voel me ook zo

3 maanden geleden

Reactie op louzapoes

Ik ben nu precies 4 weken en heb mega kramp, alsof ik heel erg ongesteld be ...
ik heb ook veel last van mijn borsten erg gevoelig en gespannen, veel naar de wc en boeren hahah

3 maanden geleden

Zijn er ook mensen die nergens last van hebben?

3 maanden geleden

Reactie op Carmennņ

Jij ook gefeliciteerd ☺️ Ik word elke keer heel vroeg wakker, vroeger dan n ...
Aah wat vervelend van die migraine :( Gelukkig heb je verder ook niet zoveel klachten. M’n borsten zijn licht op spanning maar dat is verwaarloosbaar. Ik merk dat ik er wel wat onzeker van word.

3 maanden geleden

Hi, ja ik voel me niet heel anders. Ben nu 4w 2d en wacht echt tot ik ook maar iets voel. Al die symptomen die ik hier lees herken ik me totaal niet in..

3 maanden geleden

Ja, ik ook. En dat had ik ook bij mijn (tweede) zwangerschap. Daar is een gezond mannetje uit geboren 🥰 Bij mijn eerste zwangerschap had ik alles en dat is misgegaan. Dus het hebben van kwaaltjes wel/niet wil echt niets zeggen!