1305 Reacties
3 maanden geleden
Vermoeidheid, geur begint toe te nemen en begin alweer allergisch te worden voor mn vriend 馃ぃ hij is lief hoor
3 maanden geleden
Ik heb best last van bandenpijn, wie nog meer?
Ik durf eigenlijk geen paracetamol te nemen? Wat doen jullie hier tegen? Tips?
3 maanden geleden
Reactie op Rvanwx
Dat allergische herken ik wel een beetje, terwijl hij zo mega lief is en me ...
Hahaha ja erg he en er niks aan kunen doen 馃
3 maanden geleden
Reactie op Anitav94
Is het normaal dat je ene borst sneller ontwikkelt dan de andere? Mijn link ...
Rechts bij mij ! Scheelt een cup
3 maanden geleden
Reactie op Anitav94
Zou het om en om gaan groeien denk je?
Hoop het! Dit ziet er beetje raar uit vind ik zelf 馃ぃ
3 maanden geleden
Reactie op Ceydaah
Iemand ook zoveel last van zweten?? Alleen een eitje bakken en het zweet br ...
Ja erg herkenbaar 馃サ
3 maanden geleden
Hoi mama's,
Ik heb van de een op andere dag symptomen. Ik kom bijna m'n bed niet uit zo moe...maar gisteren ging het prima wel wat moe enzo maar het lukt me vandaag niet om voor ons zoontje te zorgen zo beroerd. Herkenbaar voor iemand dat het zo ineens komt? Of heb ik gewoon een griep + zwanger 馃
3 maanden geleden
Heel duizelig, zware benen en af en toe maagzuur. En ja m鈥檔 borsten zijn erg gevoelig vooral als ik in bed lig.
3 maanden geleden
Pff ik heb last van: ik plak mijn vriend achter het behang.
Ik merk direct als ik te veel heb gedaan, maagzuur en bandenpijn. Maar als je daar dan even over klaagt, kan je dat beter niet tegen het mannelijk geslacht doen 馃槇
3 maanden geleden
Ik ben zo moe! Ben nu 7 weken en 3 dagen zwanger. Het liefst lig ik heel de dag op de bank. Vind het lastig om door te werken en energie te hebben voor werk. Ben ook erg misselijk, elke dag overgeven nu 2,5 week. Had wel beetje onderschat die eerste weken! Probeer goed naar mijn lichaam te luisteren, maar het leven gaat natuurlijk ook gewoon door. Herkenbaar? Hoe doen jullie dat, zwangerschapsklachten en doorgaan met het normale leven? Thanks en groetjes!
3 maanden geleden
Ik slaap heel slecht, eigenlijk al sinds week 1. Mn borsten zijn al verdubbeld (nu had ik niet zo veel dus dat scheelt) en ik ben af en toe heel duizelig. Ben nu 5 weken 2 dagen