1305 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op anoniemmm712

bij mij juist veel last van het litteken en nu ik zwanger ben ( 4w3d ) geen ...
Oh dan is het voor jou juist wel fijn dat de pijn weg is! Is het al lang geleden dat je een keizersnede had? Ik heb nooit echt jeuk aan het litteken gehad eigenlijk.

2 maanden geleden

Reactie op VeraPiris

Goedemorgen! Volgens de app nu 4 weken zwanger van de 2e ! Ik heb maar 1 sy ...
Allereerst gefeliciteerd! Ik ben ook van de 2e zwanger en enorm moe. Kan alleen die vermoeidheid bij de eerste helemaal niet zo heftig herinneren. Jij wel? 🙈 Heb ook echt last van slapeloosheid (wat de vermoeidheid niet mee helpt) en nu al vergeetachtig haha

2 maanden geleden

Als het goed is ben ik 5+3 vandaag, waar ik al een week last van heb is niet kunnen slapen 🥲 niet bepaald ideaal met een kind van bijna 2 en werk overdag.. nog meer hier met plafonddienst? 🙋🏼‍♀️

2 maanden geleden

Reactie op Mamafloor23

Als het goed is ben ik 5+3 vandaag, waar ik al een week last van heb is nie ...
Ja ik! Irritant he! Ben nu ook wakker vanaf 4.00. Ook veel plassen. Verder helemaal geen kwaaltjes. Ik ben vandaag 4+6.

2 maanden geleden

Jaa hier ook steeds vroeg wakker en juist energie voor 10! Ik ben nu 4+6

2 maanden geleden

5 weken en 6 dagen Inmiddels. Een dag even weinig gevoeld. En ik heb nu de afgelopen dagen ontzettend last van misselijkheid in de middag. Ik vind het dan heel lastig om te eten omdat ik gewoon geen trek heb..... Maar goed, hoort erbij zeggen ze....

2 maanden geleden

Vandaag 5 weken (eigen berekening) Laatste tijd wat vermoeid, last van slapeloosheid en zo nu en dan pijn in mijn buik / krampen. Eerste echo staat gepland met 8 weken en 2 dagen, duurt nog ontzettend lang voor mijn gevoel..

2 maanden geleden

Ook ik heb nergens last van en ben nu 4+3. Maar bij mijn vorige zwangerschap begonnen de kwalen ook pas met 6 weken. Ben benieuwd hoe het nu gaat zijn. Ergens omdat je dus geen kwalen hebt, vind ik het ook zo moeilijk te beseffen dat ik weer zwanger ben. 16 augustus eerste vitaliteits echo. Nog even ruim 2 weken geduld hebben (geduld is echt het hoofd thema deze begin periode haha)

2 maanden geleden

Zooooo misselijk… houd niks binnen 😞

2 maanden geleden

Voordat ik wist dat ik zwanger was, was ik met vlagen misselijk. En had ik een opgezette buik. Nu is dat verdwenen en heb ik alleen licht gevoelige borsten en constant het gevoel van een lege maag maar ik kan maar weinig eten en ik zit al vol. Ben nu ong 5 weken. Bij mijn vorige zwangerschap begonnen de standaard klachten met 6 weken. Dus ben benieuwd of het erger gaat worden. Vooral of de misselijkheid weer terug komt.

2 maanden geleden

Hier inmiddels ook best misselijk, maar als ik honger krijg wordt t veel erger. Veel (gezonde) kleine dingen blijven eten en dan gaat het goed. Verder gevoelige borsten en moet 1000 keer per dag naar de wc. Verder voel ik me prima. :)

2 maanden geleden

Droge ogen dus veel tranen.

2 maanden geleden

4+3, krampen in onderbuik zo af en toe, gisteren oud bloed verlies en savonds een beetje licht rood bloed (geen stolsels en alleen bij afvegen) VK zegt dat in me geen zorgen hoef te maken. Verder vermoeidheid en pijnlijke borsten beginnen nu. Vandaag voelde ik me niet misselijk maar de afgelopen dagen wel.

2 maanden geleden

4+3, af en toe vlagen van misselijkheid, hoofdpijn, geen eetlust, gevoelige borsten, emotioneel en stemmingswisselingen

2 maanden geleden

Reactie op SuusMNTSB

Hier inmiddels ook best misselijk, maar als ik honger krijg wordt t veel er ...
Hier ook, kleine beetjes eten en niet te zwaar. Vlees moet ik ook echt niet aan denken 🤢. Ben jij ook zo licht in je hoofd als je honger krijgt?

2 maanden geleden

Hebben hier meer mensen ook zo last van duizeligheid?

2 maanden geleden

Ik ben morgen 5 weken, maar naast hele zere borsten niet echt symptomen. Maakt me toch wat onzeker

2 maanden geleden

Reactie op clau1985

Hier ook, kleine beetjes eten en niet te zwaar. Vlees moet ik ook echt niet ...
Nee licht in mn hoofd niet, maar de honger/misselijkheid is echt een soort onstilbaar. Ik verwacht dan op 2 biscuitjes wel weer vooruit te kunnen maar kort daarna gewoon weer misselijk. Had niet verwacht dat ik dat bij 4 weken al zo zou hebben

2 maanden geleden

Reactie op SuusMNTSB

Ik ben nu waarschijnlijk bijna 4 weken, eerste zwangerschap. Mijn borsten z ...
Een goedr BH kopen helpt haha ik had de eerste keer ook mega zere borsten. Alle winkels waren toen een paar weken dicht. Liep meteen de livera in zodra ze open waren met de mededeling: ik ben zwanger, het doet zeer, help me hahaha! Het scheelde wel heel veel! Geniet ervan, het is allemaal zo leuk!

2 maanden geleden

Reactie op Lovetobeamom1

Hebben hier meer mensen ook zo last van duizeligheid?
Ja dat heb ik ook, maar er helpt ook niets tegen bij mij 😔