1305 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op VeraPiris
Goedemorgen! Volgens de app nu 4 weken zwanger van de 2e ! Ik heb maar 1 sy ...
Allereerst gefeliciteerd!
Ik ben ook van de 2e zwanger en enorm moe. Kan alleen die vermoeidheid bij de eerste helemaal niet zo heftig herinneren. Jij wel? 🙈
Heb ook echt last van slapeloosheid (wat de vermoeidheid niet mee helpt) en nu al vergeetachtig haha
3 maanden geleden
Als het goed is ben ik 5+3 vandaag, waar ik al een week last van heb is niet kunnen slapen 🥲 niet bepaald ideaal met een kind van bijna 2 en werk overdag.. nog meer hier met plafonddienst? 🙋🏼♀️
3 maanden geleden
Reactie op Mamafloor23
Als het goed is ben ik 5+3 vandaag, waar ik al een week last van heb is nie ...
Ja ik! Irritant he! Ben nu ook wakker vanaf 4.00. Ook veel plassen. Verder helemaal geen kwaaltjes. Ik ben vandaag 4+6.
3 maanden geleden
Ook ik heb nergens last van en ben nu 4+3. Maar bij mijn vorige zwangerschap begonnen de kwalen ook pas met 6 weken. Ben benieuwd hoe het nu gaat zijn. Ergens omdat je dus geen kwalen hebt, vind ik het ook zo moeilijk te beseffen dat ik weer zwanger ben. 16 augustus eerste vitaliteits echo. Nog even ruim 2 weken geduld hebben (geduld is echt het hoofd thema deze begin periode haha)
3 maanden geleden
Voordat ik wist dat ik zwanger was, was ik met vlagen misselijk. En had ik een opgezette buik. Nu is dat verdwenen en heb ik alleen licht gevoelige borsten en constant het gevoel van een lege maag maar ik kan maar weinig eten en ik zit al vol. Ben nu ong 5 weken. Bij mijn vorige zwangerschap begonnen de standaard klachten met 6 weken. Dus ben benieuwd of het erger gaat worden. Vooral of de misselijkheid weer terug komt.
3 maanden geleden
4+3, krampen in onderbuik zo af en toe, gisteren oud bloed verlies en savonds een beetje licht rood bloed (geen stolsels en alleen bij afvegen) VK zegt dat in me geen zorgen hoef te maken. Verder vermoeidheid en pijnlijke borsten beginnen nu.
Vandaag voelde ik me niet misselijk maar de afgelopen dagen wel.
3 maanden geleden
Reactie op clau1985
Hier ook, kleine beetjes eten en niet te zwaar. Vlees moet ik ook echt niet ...
Nee licht in mn hoofd niet, maar de honger/misselijkheid is echt een soort onstilbaar. Ik verwacht dan op 2 biscuitjes wel weer vooruit te kunnen maar kort daarna gewoon weer misselijk. Had niet verwacht dat ik dat bij 4 weken al zo zou hebben
3 maanden geleden
Reactie op SuusMNTSB
Ik ben nu waarschijnlijk bijna 4 weken, eerste zwangerschap. Mijn borsten z ...
Een goedr BH kopen helpt haha ik had de eerste keer ook mega zere borsten. Alle winkels waren toen een paar weken dicht. Liep meteen de livera in zodra ze open waren met de mededeling: ik ben zwanger, het doet zeer, help me hahaha! Het scheelde wel heel veel! Geniet ervan, het is allemaal zo leuk!