31 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Gwennh87

Ook wij hebben een groot leeftijdsverschil. Mijn dochter is nu 17 😅 (ik wa ...
Het zal in ieder geval niet saai worden bij jullie in huis met zoveel leeftijdsverschillen hahahaha. Gezellig hoor! Ex lekker bezig laten. Geen toevoeging voor de rest. ☺️

2 maanden geleden

Hier ook. Wij zijn al 3,5 jaar bezig voor een 2e. Mijn zoon wordt volgend jaar mei 8 jaar. Baal er soms ook van hoor, maar het is niet anders. Liever een groter leeftijdsverschil dan 2 zo kort op elkaar. Ik zou het mentaal ook niet trekken.

2 maanden geleden

Reactie op Baby2🥰

Mijn zoon zal 9 jaar zijn als onze kleine komt. Hebben jullie het al vertel ...
Wij nog niet! Bij de 2e zw vertelden we het gelijk en werd het een miskraam. Hij was heel verdrietig en heeft het er nu (nu 7 jaar) nog steeds over 😞. We wachten dit keer met de 13 weken echo. Ik vind het wel heel moeilijk moet ik zeggen. Ik gun m’n zoontje zo erg een broertje of zusje🩷💙

2 maanden geleden

Mijn dochter zal bijna 12 zijn als alles goed gaat en ons 2e kindje geboren word. Niet bewust gewacht, maar meer door medische redenen. Wel gehoopt dat het nu snel zou lukken, maar niet verwacht dat het ook meteen raak zou zijn😅

2 maanden geleden

Reactie op Baby2🥰

Ahh genieten en wat fijn zo’n reactie!! Wij gaan toch nog even de echo afw ...
Ja snap ik helemaal, heel leuk en spannend!! Veel succes en liefde toegewenst. Oh grappig, wij hebben ook de 20e de eerste echo! Ja zeker dat herken ik ook helemaal hoor dat ik nu veel meer bewust ben van alles!

2 maanden geleden

Onze zoon zal 6 jaar zijn, als alles goed mag blijven gaan. Na zijn geboorte heb ik een postnatale depressie gehad. En toen ik eindelijk wat hersteld was, werd mijn man ziek. Waterhoofd, hersenoperatie volgde. Het eerste jaar was vreselijk zwaar. Door alle stress kreeg ik een paar jaar later uitvalsverschijnselen. Wij durfden het vorig jaar weer aan. Ik wou het wel al langer, man niet. In maart heb ik een partiele molazwangerschap gehad met 2 curretages en bloedtransfusie. Ik ben nu 9 weken zwanger. Ik voel de roze wolk nog niet zo nu. Ons zoontje weet het nog niet. Hij was heel verdrietig na de miskraam. Dus we proberen het zo lang mogelijk voor hem stil te houden nu nog. Maar ik vind dit heel moeilijk. Hij is veel bezig met het kindje vd miskraam en grote broer worden.

2 maanden geleden

Reactie op Patricia38

Onze zoon zal 6 jaar zijn, als alles goed mag blijven gaan. Na zijn geboort ...
Wat een heftige tijd hebben jullie gehad zeg! Knuffel voor jullie. Probeer een beetje te genieten van deze zwangerschap. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Heb je al een echo gehad?

2 maanden geleden

Reactie op L.E.A.

Mijn dochter zal bijna 12 zijn als alles goed gaat en ons 2e kindje geboren ...
Nou ook heel leuk dat ze straks trotse grote zus gaat zijn!

2 maanden geleden

Reactie op Elineexx

Wat een heftige tijd hebben jullie gehad zeg! Knuffel voor jullie. Probeer ...
Dank je wel! Ik heb a.s. vrijdag de termijnecho. Ik heb drie echo's gehad nu voor extra controle mbt partiele mola. Ik geniet van de zwangerschap, maar de roze wolk bij een echo nog niet gehad. Denk onbewust uit zelfbescherming. Het is nog wat onwerkelijk.

2 maanden geleden

Reactie op Elineexx

Nou ook heel leuk dat ze straks trotse grote zus gaat zijn!
Ja ze wilt dit al zo lang en zo graag! Ze voelt zich al helemaal trots🥰

2 maanden geleden

Ja hier hetzelfde mijn dochtertje is dalijk 5 bijna 6 als mijn 2e kindje geboren word. Hier was het niet helemaal bewust maar wel ontzettend blij dat ik nog een kindje mag krijgen.