9 Reacties

één maand geleden

Wij krijgen ook met 20 weken een Guo. Ivm een kindje met een zeldzaam syndroom, en daarbij ook maar 1 nier die ook nog niet goed is aangelegd. Ook bij ons is er nog overleg voor een 13-weken guo. Hier hoor ik hopelijk maandag meer over. Maar ja die spanning… ik voel hem wel. Al vind ik het wel fijn dat er tegenwoordig een 13-weken echo is, dat je een soort eerste uitsluitsel kan krijgen.

één maand geleden

Ja wij krijgen ook een GUO met 20 weken ivm nierafwijking van onze dochter. Ik ben niet gestresst :🙏 helpt mij

één maand geleden

Wij ook met 20 weken ivm hartafwijking van mijzelf. Vind het alleen maar fijn! Goede zorg is altijd welkom

één maand geleden

Wij hebben bij ons vorige zwangerschap een GUO gehad in verband met een open ruggetje! Het is opzicht wel fijn dat ze alles “extra” bij langs lopen en daarvoor ook echt heel veel tijd nemen! Ik snap wel dat het heel erg spannend is. Hopelijk neemt de spanning komende tijd wat meer af 🍀

één maand geleden

Wij vandaag bericht gehad dat ook de 13 weken een GUO gaat worden op 30 september 🥺

één maand geleden

Wij krijgen ook met 20 weken een guo. Dit omdat ik een syndroom heb en wil weten of ons kindje dit ook heeft. Over mijn syndroom is zo weinig bekend dat ze niet weten of het erfelijk is. Mijn zoon heeft het niet maar kreeg bij hem ook een guo met 20 weken. De 13 weken echo kunnen we gewoon doen bij de verloskundige. Zenuwachtig ben ik er niet voor. Want als ons kindje het zelfde heeft als mij zou dat geen probleem zijn voor ons.

één maand geleden

Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap een GUO gehad in verband met de hoofdomvang van mijn dochter en omdat ze vrij klein was. Dit bleek uiteindelijk niets ernstigs te zijn. Ik krijg nu wel extra groeiecho’s in het derde trimester om deze reden.

één maand geleden

Ik heb vandaag ook gehoord dat de 20 weken een GUO zal worden (had ik eigenlijk helemaal niet verwacht). Omdat ik een zeer zeldzaam (maar niet ernstig) syndroom heb willen ze dat checken. Maak me er opzich ook niet druk over!

één maand geleden

Ik krijg met 13 en 20 weken een GUO, dit omdat mijn dochter geboren is met een hartafwijking!