10 Reacties

12 dagen geleden

Ik laat dit ook gewoon doen tijdens mijn zwangerschappen hoor ☺️

12 dagen geleden

Ik heb toevallig mijn kapster gesproken ze gaf aan dat dit te maken had met de dampen die je inademt met blonderen. Ze gaf ook aan wij moeten als kapster ook gewoon tot verlof werken en deze behandelingen uitvoeren dus de keuze moet je zelf overwegen wat je wilt.

12 dagen geleden

Ik begreep dat het niet verstandig is om te doen en je beter met natuurlijke haarverf aan de slag kan gaan. Maar inderdaad, veel wisselende berichten! Want kapsters werken natuurlijk ook gewoon door.

11 dagen geleden

Ik ben kapster en werk tot 5 weken voor de uitgerekende datum ( vorige zwangerschap ook gedaan ) dus ook in de blondering damp.. Highlights heb ik nog nooit slechte ervaringen mee gehad dit zit in de folie en raakt ook dus de hoofdhuid niet .. blondering op de hoofdhuid kan wat warmer uitvallen in de zwangerschap door de hormonen maar komt ook zelden voor .. dus als je het mij vraagt kunnen Highlights zeker ☺️

11 dagen geleden

Ik heb het twee weken geleden ook weer gedaan (nu 14weken)! Vorige zwangerschap ook 1x highlights gedaan. En een prima gezond ventje hoor! Ik probeer het wel te beperken, maar ik denk niet dat heel af en toe kwaad kan.

11 dagen geleden

Ik heb ook high lights laten zetten met 7 weken, mijn kapper gaf aan dat het prima kon, het raakt je hoofdhuid niet. Als het wel zo was, zou de kleur misschien anders uit kunnne vallen

11 dagen geleden

Vorige zwangerschappen gewoon gedaan..

11 dagen geleden

Volgens mijn kapster kan het ook gewoon. Maar zij vertelde dat het vooral te maken had met je veranderde haarstructuur in de zwangerschap. Schijnbaar kun je je haar makkelijker beschadigen tijdens de zwangerschap.

11 dagen geleden

Ik vroeg me af of ik mijn haar kan permanenten? Weet iemand dat toevallig. Heb nu een afspraak staan eind oktober en ben dan 14,5 week zwanger..

11 dagen geleden

Mijn kapper adviseert het te doen vanaf 12 weken! Ik ga over 2 weken!! 😊😊