8 Reacties

één maand geleden

Ik was weer het hardlopen aan het opbouwen na mijn vorige zwangerschap en borstvoeding periode. Ik was echter vrij snel weer zwanger en ik merk nu al heel hoog in mijn ademhaling te zitten dus ik wandel meer tussendoor en houd een lager tempo aan. Bij de vorige zwangerschap ging het vanaf een week of 15 pijn doen en ben toen gestopt. Zal verschillen per persoon maar goed naar je lichaam luisteren

één maand geleden

Ik ben nog wel aan het hardlopen, wel op een iets rustiger tempo dan normaal. Zolang het goed gaat wil ik dit ook blijven doen.

één maand geleden

Reactie op T_essa

Ik ben nog wel aan het hardlopen, wel op een iets rustiger tempo dan normaa ...
Ja ik moet dat echt leren meek ik. Ik had pas na mijn rondje echt door dat ik veel te hard ging.

één maand geleden

Ik liep voor mijn zwangerschap altijd hard. Toen werd ik ziek en toen zwanger, dus heb het inmiddels al bijna 6 weken niet meer gedaan. Vandaag weer begonnen. Was wel weer echt het gevoel "terug bij af". Maar langzaam beginnen en luisteren naar mijn lichaam. Anders heb ik altijd de oefeningen van sterkher nog. Vraagje; welke sportbh gebruiken jullie? Ik heb al een grote cup, maar nu is het allemaal nog meer gespannen en pijnlijk tijdens het rennen.

één maand geleden

Reactie op michelle06

Ik liep voor mijn zwangerschap altijd hard. Toen werd ik ziek en toen zwang ...
Ik gebruik nog mijn zelfde sportbh als voorheen, deze is van de hunkemöller

één maand geleden

Reactie op michelle06

Ik liep voor mijn zwangerschap altijd hard. Toen werd ik ziek en toen zwang ...
Ik heb ook een grote cup en ik ren vaak, wat voor mij alles veranderde: twee sport bh's over elkaar heen doen. Wat een verschil!

één maand geleden

Reactie op Midd

Ik heb ook een grote cup en ik ren vaak, wat voor mij alles veranderde: twe ...
Jaa thanks! Dat doe ik sinds kort ook! Dat maakt echt verschil inderdaad!!