10 Reacties
8 dagen geleden
Met 18 weken is het best nornaal dat je nog niet zoveel voelt. Als je je zorgen maakt kan je altijd even bellen
8 dagen geleden
Reactie op Kirstenzwanger
Met 18 weken is het best nornaal dat je nog niet zoveel voelt. Als je je zo ...
Jaaa klopt inderdaad. Daarom zo’n apparaatje aangeschaft om toch bevestiging te krijgen. Hartje klopt goed. Maar ligt ook zooo laag nog. Blijft toch allemaal spannend 🙈
8 dagen geleden
Reactie op mylene123
Dit is mijn 3de zwangerschap en mijn placenta ligt ook voor.. en het is hee ...
Klopt. Heb er ook spijt van.. Gelukkig vind ik het hartje wel als ik hem gebruik! Maar snap wel waarom dit wordt afgereden
8 dagen geleden
Bij mij ligt de placenta ook voor en ligt onze dochter ook constant helemaal vanonderen. Bij de echo was ook te zien dat haar gezichtje helemaal verstopt lag bij mn baarmoedermond. Dat zorgt er ook voor dat ik haar weinig voel Inderdaad helemaal anders dan bij de zwangerschap van mijn zoontje. Mijn vk zei dat ze met een aantal weken vanzelf naar boven komt liggen en dan ga ik haar veel beter voelen bewegen. Als ik ze echt wil voelen dan ga ik wat zitten porren vanonder in mn buik en dan voel ik uiteindelijk een hand/voet terug "stampen". Het is maar even, maar wel de bevestiging dat ze het nog goed heeft. 😂
8 dagen geleden
Ben nu bijna 19 weken en voel ook echt nog helemaal niks. Maar vandaag nog t hartje gehoord! Mijn placenta ligt ook voor. En had dit bij eerste zwangerschap ook en is alles goed gekomen dus geen zorgen 🩵